Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TS nämnde ju PSG som exempel och då krävs det väl nästan att hästen har lite extra för att komma över 70%?
Är det så? Jag brukar inte sitta och jämföra mellan distrikten så jag kan inte svara på det.I fjollträsk verkar det vara jävligt enkelt av det jag sett
Är det så? Jag brukar inte sitta och jämföra mellan distrikten så jag kan inte svara på det.
Fast det finns ju "massa brister" i nästan alla program, så många är det ju inte som ligger mellan 90-100%
Nej det gör man inte här heller men det blir ju intressant när du använder uttryck som "väldigt bra" när de inte ens är ganska bra.För 65 och över så är ritterna oftast väldigt bra! Jag ser inte så många som går på dubbla spår och är sneda som får över 65 procent. Inte här iallafall!
Nej det gör man inte här heller men det blir ju intressant när du använder uttryck som "väldigt bra" när de inte ens är ganska bra.
Jamen precis!.Tur man inte tävlar dressyr.. Känns som att vara felfri i hoppningen men ändå få ett nedslag bara för att..
Jag tycker mest det är lite intressant att det ska vara nån slags drömgräns att få "ganska bra".
Dvs ett nödvändigt ont för att man ska få göra det roliga?Det är det där självkritiska med en dos av prestationsångest som kännetecknar dressyren.
Dvs ett nödvändigt ont för att man ska få göra det roliga?
Nu var det lätt klass och då är ju en näsa på sned ingen katastrof. Min slutsats var mer själva fenomenet att 6 är typ att domaren såg att du gjorde rätt rörelse men det var inte mycket mer är så.För 65 och över så är ritterna oftast väldigt bra! Jag ser inte så många som går på dubbla spår och är sneda som får över 65 procent. Inte här iallafall!
Lätt B var detJag vet inte ens vilken klass Ray syftade på...
Nej, det är 60% som är godkänt. Siffran 6 står för "godkänd" och det blir med andra ord 60% som är godkänt. 62% är en kvalgräns till högre klasser. För att kvala behöver du vara lite mer än godkänd och alltså rida på minst 62%.