Vad fyller du 2018 med?

F

Fruentimber

Jag ska fylla det med mer kärlek till mig själv. Jag ska träna mig själv och mina hundar, ta min examen, sälja boendet och investera i en gård för självhushållning.

Ni?

Jag vet inte, tror det blir som 2017 - tar det som det kommer. Har ingen direkt plan mer än att jobba, ta hand om hästen och göra en del inköp till mig själv.

Här skulle jag ta tag i det där att få saker gjorda här hemma - första dagen gick sådär, skulle bara titta vad de skrev på Buke så sätter mig i sängen med datorn och vaknar när det börjar mörkna.

Fortsätta pluggandet till lärare, vara mera föräldraledig i sommar med sonen som fyller ett nu i mars, lite hästar här och var hoppas jag och viktnedgång, vet inte ännu ”hur” jag ska gå ner i vikt men :p

Jag vill gärna få on mer rutiner i mitt liv, bl.a. med träningen och maten. Har börjat redan men det kan ju bara bli bättre. Sen måste jag bestämma mig om vad jag vill hitta på med mitt liv.

Jag tror det kommer bli ett år fyllt med en massa spännande saker både privat och yrkesmässigt. Det är mkt som planerats för under 2017 och ska sjösättas nu i år.
Förhoppningsvis har allt slit under hösten gjort att jag kan jobba lite mindre och hinna med mig själv, träning av mig och häst i vardagen.
Vi ska också göra lite roliga resor i både jobb och privat.
Och så hoppas jag hinna träffa mina vänner mer!
Jag ska också förhoppningsvis göra sömnutredning och gärna sova mer efter.
2018 blir spännande!

Föda och lära känna vår dotter. Sedan får det gärna funka att föra in lite hästar och social samvaro däremellan. Ska fortsatt jobba på positiv affirmation och själslig styrka också. :)

En gnutta mer struktur. Och förhoppningsvis med lite mindre inblandning från mamma. Annars planerar jag bara att fortsätta rulla på med H.H, studier och studentföreningen.

Jag ska fylla det med mer kärlek till mig själv. Jag ska träna mig själv och mina hundar, ta min examen, sälja boendet och investera i en gård för självhushållning.

Ni?

Efter en svacka i träningen ska jag komma igång igen, ordentligt, i år!
Gärna -10 kg på vågen.

Annars kommer dotterns karate o dans vara prio ett (efter skola etc förstås hehe), då det är hennes passioner!

Och planeradet o utförandet av årets greklandresa, vilket är MIN passion! :D

Och få ordning på huset... Vi bor för stort o har för stor oreda.... Allt klart till sommaren är målet! ;)

Så träning, barnet, grekland o hemmet fyller mitt 2018!

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 104
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 049
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar