Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag är en riktig stofantast! Speciellt gamla ston- de får en alldeles speciell vishet och värdighet som jag älskar. Har haft många ston, och kanske haft turen att inte träffa på någon med "stohumör". Visst, lite segt när det brunstas, vissa blir mer påverkade än andra, men inget som inte är hanterbart tycker jag. Man får ta lite hänsyn under de dagarna helt enkelt. Jag tycker ston är otroligt kärleksfulla och inkännande, på ett annat sätt än valacker, som är mer neutrala i hela sin inställning.
Har också haft ett antal hingstar, gillar dem men tycker nästan att de är mer slavar under sina hormoner än stona. Och då har jag ändå haft turen att ha väldigt vänliga, i grunden väluppfostrade hingstar. Förutom shettishingstar- hjälp vilka små monster!
Haha, den enda hingst jag kom att tänka på när jag läste rubriken var just en shettishingst och han var den underbaraste hästen av de alla Kände dock att han var lite undantaget som bekräftade regeln så skrev inte med honom
Ja, som rubriken lyder .... vilket är bäst? Och varför?
Öh? Spelar du dum eller? I snöre så är det lugnt, men att ha henne på samma anläggning vore nått annat. Jag har dessutom haft oturen att träffa på hingstägare med noll koll, så nä, jag vill inte ha min på samma anläggning.Haha! Så då är det med andra ord din lydnad som det är fel på Lite märkligt att hingsten ska lastas för det kan jag tycka. För jag tycker att det är riktigt sorgligt att folk verkligen är rädda för hingstar. En bra hingst är för mig den bästa hästen.
Spelar ingen roll. För mig är det individen, och just nu är min favorit ett sto.Ja, som rubriken lyder .... vilket är bäst? Och varför?
Öh? Spelar du dum eller? I snöre så är det lugnt, men att ha henne på samma anläggning vore nått annat. Jag har dessutom haft oturen att träffa på hingstägare med noll koll, så nä, jag vill inte ha min på samma anläggning.
Hon skulle lätt kunna hoppa ur hagen för att få sig ett skjut, det har inte så mycket med lydnat att göra – tycker jag.
Öh? Nä. Det gjorde jag inte. Du valde att tolka mitt inlägg så.Hur ska jag veta att det är lugnt i snöre när du först skriver raka motsatsen?
Öh? Nä. Det gjorde jag inte. Du valde att tolka mitt inlägg så.
Nej, men hon är väluppfostrad.Så du är farligare än eld? Det visste inte jag. Jag ber så hemskt mkt om ursäkt.
Fast det skrev du inget om från början. Så du kan knappast kräva att jag ska veta det.Nej, men hon är väluppfostrad.
Nä, men varför förutsätta att hästen är olydig när det inte står ett ord om det?Fast det skrev du inget om från början. Så du kan knappast kräva att jag ska veta det.