Vad för sadel till denna häst? *bilder*

nexxa

Trådstartare
Är nu ute i sadeldjungel och söker igen. Men vill gärna ha lite olika ideér från er om vad för sadel som kan passa denna häst? Kan hända att vissa vinklar är konstiga - eller att jag tagit kort på ett sätt som gör att det är svårt att se. Skulle dock bli väldigt glad över era funderingar. Nämnas bör är att det ska vara en hoppsadel och att priset för den inte har någon direkt gräns.

:bump: :bow:

Bilderna:

detail


detail


detail
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Ser inte direkt något på korten.. Ta nya kort, och framförallt fler kort med en bra kamera, ur alla möjliga vinklar.
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Åh! Jag som kämpade så :rofl:
Ska försöka återigen!
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Förminska inte bilderna så mkt heller. Om du vill kan du maila över bilderna till mig i originalstorlek istället så är det lättare att se.
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Problemet är att jag enbart kunde ta med mobilen och att de inte blev större vid uppladdning :crazy:
Man kan inte få ett hum av vilka typer av sadlar som kunde passa på bild nr.1?
 
Sv: Vad för sadel till denna häst? *bilder*

Har du nåt förslag på vilka skor jag ska köpa? Mina fötter är hyfsat välformade, av normal storlek för min längd. behöver ett tips på märke o storlek???? :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 987
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 080
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 399
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 878
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp