Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föl är verkligen något speciellt att vara kring. Hästar ändå.Hälsat på ett ljuvligt dygnsgammalt litet svart stoföl!
Hästar ändå Första gången jag kom in i stallet i höstas, efter nästan tjugo hästlösa år, så stod de och tuggade hö. Dofterna och ljuden och deras närvaro gjorde mig rent fysiskt alldeles varm i bröstet. Älskade djur.Föl är verkligen något speciellt att vara kring. Hästar ändå.
Jag blir varm varje gång jag kommer till stallet och ser hästarna i hagen, även om jag är där några gånger i veckan avtar inte den känslan.Hästar ändå Första gången jag kom in i stallet i höstas, efter nästan tjugo hästlösa år, så stod de och tuggade hö. Dofterna och ljuden och deras närvaro gjorde mig rent fysiskt alldeles varm i bröstet. Älskade djur.
Precis så känner alltid jag också. Jag kommer kanske skriva det i morgon!Lönen på kontot, räkningarna betalda och en slant på sparkontot. Det känns skönt, tryggt.