Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?
sen hem från jobbet, när jag kom hem 18.15 så hade sambon och barnen maten nästan klar, de luktade (och smakade) ljuvligt! De hade varit ute och vårfixa på gården när han hämtat dem i skola/ förskolan och de var en nöjd och glad familj precis vad jag behövde just idag!
Duktiga hästar, gulligt att de knutit an så mkt som de gjort, sol, roliga presenter, god mat, tåååårta, fina grattishälsningar och trevliga samtal, gulligt att sambo börjar få relation med min lite knepiga häst och jag hittade dem umgåsandes i hagen, hund som varit på sånt extremt lekhumör idag, vackra hjortar i enorm flock här på gården. Bra dag!
Min kallsådda spenat och pak choi har börjat titta upp i bänkarna i växthuset. Det är bara andra året jag kallsår och jag fattar att det är så naturen fungerar, men för mig är det magiskt att att jag kan peta ner frön i jorden i kalla mars (som där jag bor verkligen är en vintermånad) så får jag ätbara saker i slutet av april. Definitionen av ett litet glädjeämne
När ettåringen kommer springande när jag kommer hem från jobbet och ropar "mamma,mamma" och blir jätteglad när hon ser mig. Det förgyller min dag varje dag.
Är så glad i min arbetsgrupp. Vi må driva varandra till vansinne ibland men det är så fint att se hur vi lyckats skapa en kultur där folk vågar säga till när misstag begåtts och hur alla direkt backar upp för att hjälpa till.
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.