Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?
Mina chefer har varit bortresta 1 vecka och jag har ansvarat för de två businesserna...
Dom är tillbaka nu sedan ett par dagar och gav mig en cash-bonus thank you till mig idag. Inte för att de behöver jag får ju betalt ändå.. men det var trevligt. Motsvarande lite över 2000kr
Gick tidigt till en park i närheten för att fotografera hundarna med körsbärsträd som bakgrund. Efter en liten stund dök det upp två män som passade på att sitta och dricka öl innan ordningsvakterna vaknat.
När jag skulle gå från parken så började männen prata med mig. Den ena tipsade då om att det en bit bort fanns ett annat körsbärsträd som han trodde kunde passa ännu bättre för fotograferingen, det var lägre och lite "fluffigare" sa han, och gav noggrann beskrivning av var trädet fanns att se.
Jag tackade, knatade dit, hittade trädet och fick betydligt bättre bilder än på första stället. Ska helt klart gå tillbaka till det stället en annan dag och ge det en ny chans, med mer tid. Är jätteglad att den där mannen tipsade om det
Planterat rabarber, matat småfåglarna, tittat på labradorgangstrarna som ätit på ben på gården. Gammelgangster lite långsamt tuggandes med ömtåliga gubb-gaddar, och medelålders-gangstern hetsigt och intensivt - tror det slank med en pinne eller två i samma tuggrunda.
Jag var ute och grejade i trädgården när en rovfågel kom flygande max en meter över marken bara några meter ifrån mig innan den satt sig på altantaket en stund. Tror på sparvhök.
Rovfåglar gör mig så barnsligt glad bara
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.