Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ha... 2500 bagis fick jag betala hos ASVH.... Köpte en korsningshäst av ren barmhärtighet för drygt ett år sedan. Hon hade inte ett papper.... Så för att få henne reggad och med pass så kostade det mer än hälften av vad jag betalade för hela hästen... Då är inte idkontrollanten och chipmärkningen inräknad i det priset...
Men jag håller med om att det är dyrt för något som vi inte bett om att få.....
oj då. När jag skaffade pass till en okänd korsningsponny så gick det på 1500kr sammanlagt med id/chip, veterinär samt pass avgiften.
Trodde det skulle vara billigare till en som finns registrerad.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.