Till lunch blev det gulaschsoppa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får liiiiiite ångest över hur farligt nära den är att rinna ut.Till lunch blev det gulaschsoppa.
Visa bifogad fil 78517
Haha, den rann ut!Jag får liiiiiite ångest över hur farligt nära den är att rinna ut.
Dessa är goda.Tänkte kolla med er här jag behöver lägga till lite mer baljväxter i min kost. Jag brukar vara ganska enkelspårig i min matlagning och absolut ingen stark kryddning/hetta
Vad är ert godaste recept/middag?![]()
Tänkte kolla med er här jag behöver lägga till lite mer baljväxter i min kost. Jag brukar vara ganska enkelspårig i min matlagning och absolut ingen stark kryddning/hetta
Jag brukar göra ljummen sallad med cous cous eller quinoa. Då har jag i grönsaker som tål värme och tex ungsbakar dom såsom broccoli, brysselkål, morot, majs samt olika typer baljväxter. Mina favoriter är röda linser, svarta bönor och kikärtor. Sen som tillbehör har jag en typ av ost, varierar mellan feta, chevre, halloumi. Smaksätter med citron, olivolja, kanske lite honung och olika örter. Det är gott kallt också, vissa gånger gör jag en "grund" som jag tar av och varierar med under veckans gång.Tänkte kolla med er här jag behöver lägga till lite mer baljväxter i min kost. Jag brukar vara ganska enkelspårig i min matlagning och absolut ingen stark kryddning/hetta
Rekommenderar mitt recept på lasagne (eller pastasås) med röda linser, finns här.Tänkte kolla med er här jag behöver lägga till lite mer baljväxter i min kost. Jag brukar vara ganska enkelspårig i min matlagning och absolut ingen stark kryddning/hetta
Morotskaka?Har en massa morötter hemma som jag skulle behöva använda.. Någon som har något bra recept?![]()