Sparrisbroccoli menar du väl? Eller ja, efter den där tomattråden kan man ju känna att inget spelar nån roll längre ändå.Är broccolini detsamma som broccolisparris? Ser gott ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sparrisbroccoli menar du väl? Eller ja, efter den där tomattråden kan man ju känna att inget spelar nån roll längre ändå.Är broccolini detsamma som broccolisparris? Ser gott ut.
IT'S ALL AN ALLUSIONSparrisbroccoli menar du väl? Eller ja, efter den där tomattråden kan man ju känna att inget spelar nån roll längre ändå.
Stekt rökt tofu är så gott, det skulle jag haft till. Åt det i veckan till raggmunkar.Vegoinspiration sökes! Jag vill göra rotmos, men vad ska jag ha till? Helst inte något fejkkött (då hade ju vegokorv varit ett bra alternativ). Rökt tofu kanske? Men vilken sort? Eller något helt annat?
Köpte hälsans kök filebitar och gjorde en currygryta, blev helt okej! Det blev ganska mycket, visst kan man frysa det igen efter tillagning?
Visa bifogad fil 124156
Inser att jag inte skrev om detta innan jag försvann på semester utan täckningJag ska äntligen prova Jackfruit!!! Spänningen går att ta på! Fredag smäller det