Vad betyder SAhna i tyskt pass

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Sammie
  • Startdatum Startdatum
S

Sammie

Har ett oldenburgersto, och när jag kollade hennes pass tillhör morfadern förbundet SAhna. Vad tusan står det för? Inte holstein, inte hannover, inte westfalen, inte oldenburg. Vad finns det kvar? Nån som vet?

Sv: Vad betyder SAhna i tyskt pass

Har ett oldenburgersto, och när jag kollade hennes pass tillhör morfadern förbundet SAhna. Vad tusan står det för? Inte holstein, inte hannover, inte westfalen, inte oldenburg. Vad finns det kvar? Nån som vet?

Sachsen Anhalt från forna Östtyskland?

Sv: Vad betyder SAhna i tyskt pass

Har försökt hitta info om mitt stos (Sandro Hit- Lotse) morfar, som heter Lotse e. Lenz, men det verkar tämligen omöjligt.. Har du nåt tips på ngn bra sök-sajt?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 866
Senast: Lavinia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 569
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: lindaf
·
Hästmänniskan Jag har en fundering och behöver veta om någon har erfarenhet om samma sak och vad som kan ha hänt. Detta gäller en häst jag precis...
Svar
5
· Visningar
1 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka