Vad betyder MOVR?

SaraXX

Trådstartare
Google is my friend most of the time. Men inte nu verkar det som. En av dem jag har kontakt med i jobbet (forskare) undertecknar sina (hyfsat informella) mail till mig med "MOVR Namnet". Vad betyder MOVR? Borde jag veta det eller borde jag redan ha frågat?

Jag tror nog du lugnt kan fråga.

En skotte jag såg som mentor inom min hobby skivsamling, skrev alltid under sina mail med 'FoFP'.
Jag undrade länge över vad det var för engelskspråkig förkortning som jag hade missat, innan jag till slut i ett skamfyllt mail frågade om han ville hjälpa till att bättra på min rätt så usla engelska genom att förklara vad nu FoFP stod för.

Svaret kom ganska snabbt.
Friends of Fernando Po.
Nice island. Want to go there again.
And don't worry about your English. It is far better than my Swedish.

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
14 965
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 637
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 545
Senast: Enya
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 229
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel