Vad beror humöret på??

Sv: Vad beror humöret på??

Jag leker inte marinsoldat heller....jag har aldrig behövt skrika putta eller slå på en häst...jag säger NEJ med mjuk men samtidigt bestämd ton det är inte så att jag tar i från botten å SKRIKER NEJ =)
Jag tror SJÄLVKLART oxå på individens behov, och jag har inga hästar som måste lyda och veta sin plats, dom håller mkt väl på me bus allihopa då och då...å visst tillåter jag DET, men de måste ändå innerst inne VETA vem som bestämmer....
Alla mina hästar är hur lugna och harmoniska som helst, och jag har aldrig behövt ta i å leka soldat, jag är alltid lugn och sansad med dom, men skulle de försöka ta kommandot på ALLVAR så måste man ju säga till på skarpen å få dom förstå att de inte ska stå lver en,,,,men mina hästar e mina vänner å dom gör i princip som dom vill, å det förtroendet tar dom å de brukar inte försöka ta över för de är så nöjda med sin frihet...

MEn men nog om detta....även MaLu..jag är itne arg å du sköter din häst som du vill och ni har säkert jättebra kontakt, MEN jag bara hajade till när jag läste...men sorry...glöm allt det nu....ha det bra å mys me hästen så mkt som möjligt, är ni vänner så är allt bara bra, eller hur =)

Sv: Vad beror humöret på??

Är hon sur mot andra hästar också, eller är det bara när du är med henne i stallet?

Liknande trådar

Träning Jag var tveksam på var jag skulle lägga tråden och med vilken rubrik men.. Efter att ha haft ett par incidenter på vår turridning med...
2
Svar
24
· Visningar
4 551
Senast: Lager
·
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 385
Senast: Brandgul
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 008
Senast: Efwa
·
Hästhantering Har en valack på 8 år som är väldigt arg, vissa dagar "bara" lite småsur medan han andra dagar försöker attackera folk. Han har varit så...
Svar
14
· Visningar
3 285
Senast: Nathaniel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama