Vad äta ett par timmar innan träning?

nickan1

Trådstartare
Vad ska man äta ett par timmar innan träning? Jag ska ta tag i träningen till hösten. Jag brukar äta lunch nån gång mellan 11.30 och 12 på jobbet.

Sen har vi eftermiddagsfika nån gång mellan 14.30 och 15. Ge mig lite tips på vad jag kan äta då för att orka med ett träningspass som börjar 17 el 17.30.jag brukar aldrig riktigt orka med passen på ett bra sätt.
 
Jag tycker att det gör stor skillnad att äta en banan precis innan träningen. Om du äter lite längre tid innan så är det bäst med endast långsam energi.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 979
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
607
Senast: Seaside
·
Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
14 163
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 920
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp