Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Studentekonomin tillåter visst inte vad som helst, så nu undrar jag vad det finns för alternativ till B-vitaminer på dyr flaska.
Funkar jäst? och vad för jäst i så fall? Vanlig bakjäst eller bryggerijäst?
Vad har ni provat?
Beviplex forte om man ska vara noga . Det har jag också använt. Funkar jättebra. Samma medel som om man ger b-vitamin spruta (fast då heter det bara Beviplex, utan forte).
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hundavel & Ras
Hejsan! 😊
Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
Kläder & Bli fin @lingonben Det är nog en av de största grupperna. Har köpt där många gånger och aldrig haft problem. Du kan använda sökfunktionen för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.