Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Vad hon där ovanför (well, på förra sidan) sa. Minus dejter :mad:

Svävar i övrigt på små rosa, fluffiga, lyckliga moln efter kvällens spelning med Khoma (och Blindside, inte minst). Så magiskt, magiskt fantastiskt överjävla bra. Åh, jag hade kunnat stå där i timmar till. :love:

(när spelar Khoma i Göteborg? På söndag. När är jag i Göteborg? Fyra timmar lördag kväll :cool: )

Men du har förhoppningsvis dejt nästa vecka istället! :idea: Jag röstar fortfarande för att ni får till något någon timme på måndagen där så kan vi sammanstråla och skvallra efteråt. :D

Och underbart. KONSERTTAGGAD.

Haha vi säger så! :p
Ska iaf på spelning på torsdan igen och jobbar han inte då blir jag fan upprörd! Och hör sen!

JAA, kommer bli så bra! (Och det var så bra!)

*kl*

Jag är glad för att det är fredag och för att jag ska till Köpenhamn i påsk!

Jag är glad för att jag kommer att ha världshistoriens längsta sommarlov i år! Förvisso med en hel del jobb, men ingen skola på 3,5 månader blir det i alla fall! :banana:

skönt! :)

KL
Att jag precis hittade linser som kostar 160 kr/ask istället för 350 kr/ask jag tidigare betalat :laugh:

Jag är glad över att jag har en bättre dag idag än vad jag brukar ha :)

KL
Så jävla glad över att jag vågade hoppa 90 cm idag (fast det är inte så högt för många :p) Men det är 5 år sen sist jag hoppade och jag har aldrig hoppat så högt. Jag är en riktigt fegis när det gäller hoppning men jag vågade :banana:

Åh, den glädjen känner jag igen, och oss hoppfegisar emellan kan jag intyga att 90 cm minsann är ganska högt i min värld också! Heja dig! :D

KL

Själv är jag glad för att jag fått så himla mycket bra skolarbete gjort de senaste dagarna. Känner mig sjukt effektiv och duktig! :banana:

*kl*

Jag är glad för att jag fick en present av min sambo; en superfin Arc'teryx-fleecetröja! :love:

Jag är glad över att solen äntligen tittat fram igen, älskade sol :love:

kl

Glad för att Kaizers var så bra att jag är så glad att jag har ont i magen. Och glad för att de senaste tre dagarna varit fantastiska och att jag äntligen fått uppleva den här fina glädjen i livet igen. Åh. :love:

Kl

Glad för att jag har så mycket roligt inplanerat när jag åker hem till Sverige igen (på lördag) :love::D

KL

Är glad för imorgon har jag en anställningsintervju för mitt första "riktiga" jobb (har jobbat sedan gymnasiet men bara timanställningar och nu är det heltid inom det område jag snart utbildat mig klart inom). Tjohoo!

Glad för att mini här hemma sovit enda sedan halv sju hitills :p
Han är förkyld så han har inte sovit så bra.

kl

Namnloumls.png

I wants april nuuuuu.

Jag är glad över att jag har så underbara människor omkring mig som ger mig stödet jag behöver :)
Det är jag tacksam över.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka