Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

På att jag och sambon började dagen på frunch på subway med en av mina närmaste vänner, sen var min inte rumsrena valp duktig på att säga till när han behövde ut en dag idag! Sen så blev det kinamat till middag som är en stor favorit och så bio på det! Å så vann ju SAIK med 5-0 :D

Kl

Vet inte riktigt om detta är något att vara glad över, men jag fick ett gott skratt och blev lite gladare under dagen.

Jag var ute på promenad och på vägen hem hade en liten b-ponny rymt från hagen och polismannen( en ganska lång och stor karl) försöker få honom att gå tillbaka. Med ett säkert avstånd och fläktande med armarna hojtar polisen" I DON'T WANT HIM TO KICK ME"
Fick mig ett gott skratt.:D

Min mans mormor dog idag :(
Det får en att värdesätta livet lite mer än vanligt.

Kl.
Jag är så fantastiskt glad över att det kommer att komma en Veronica Mars-film nästa år!! :love::banana::bump:

Kl

Jag är glad över att jag klarade att få pepparspray i ögat igår och att det knappt känns idag. :D

Woho! :D

*kl*

Jag är glad över att det är fredag, att jag har sötaste katterna och att de kommer bra överens, att jag är i fas i skolan, att jag precis har bokat ett lass hö med superbra värden till bra pris som jag får hämta inte alltför långt bort, att jag ska äta middag och dricka fredagsbubbel med en fin vän idag och att jag och mannen ska åka på spaweekend i helgen och ta det lugnt.

kl

Glad att det är fredag, jag har en massa godsaker, bra böcker, sol! (tillräckligt för att sitta ute och läsa lite :love: ) och massor, massor av bra tv-spel :D
TGIF!

Är glad över att denna skolvecka är över och att imorgon åker jag hem igen och stannar i cirka två veckor :love::love::D

Jag är glad för att jag är ensam hemma hela helgen (äntligen lite lugn och ro!) och har god mat, påskmust och spotify. (Att jag sedan sitter fast på vår lilla gård mitt ute i ingenstans och därmed kommer att få spendera helgen för mig själv och antagligen ha skittråkigt innan typ imorgon försöker jag undvika att tänka på, höhö)

Glad att hundjäkeln inte slog upp bakhuvudet på mig när han lyckligt skulle hälsa och kraschade in mig i vår ytterst skrovliga fasadvägg. Good dog.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka