Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Vilken söt!

Hade själv råttor när jag var mindre. Dom är så mysiga :)

Kl

Fick idag tid på vårdcentralen för att göra allergitest. Äntligen, har velat göra det i flera år. Och ponnyn har skött sig perfekt alla arbetsplass sedan i torsdags. Idag fick en i stallet testa att köra honom lite i paddocken och han skötte sig perfekt. Duktiga, söta, tålmodiga lilla ponny :love:

Är väldigt glad för att solen kommit fram ett par dagar, snön är borta å våren har kommit. Förhoppningsvis stannar den ett tag innan regnperioden början. :)

Kl
Glad för att min pappa överraskade mig igår med att berätta att han har köpt ett nytt objektiv till min kamera. :love:

Glad över att jag både lyckats lämna in min skoluppgift OCH fått en påse Marabou M's :D

Men du tränar och blir ÄNNU snyggare istället, medan jag i godan ro eftersträvar någon slags kulform. (Round is a shape.) ;)

Men jag är faktiskt sjuk och har en läkande tatuering och många andra fina undanflykter och ursäkter! :angel:

Tsss....!

Igår vägde jag 81, idag 85. Hur i helvete kan det diffa 4 kg på ett dygn? :mad:

Du är skitsnygg hur många M du än äter! :mad:

dafuq? Jag vet inte ens om det är möjligt! (jag menar, om inte ens JAG lyckats med det haha :angel: ) Så ja, jag skulle ju inte tro allt för mycket på den viktuppgången.

Och tack :D Jag vältrar mig i både komplimanger och smörgåsar (och choklad).
Känner lite att vafan, jag fokuserar på det hela när kroppen är lite gladare. Och armen lite mer läkt. Det är inte beach riktigt än ;)

kl

Glad för att det är skola imorgon och för att jag pratat länge med mami!

Kl
Fick låna häst att rida på idag, blev spontant kl 20 på kvällen. Men hästen gick super och det var jätte kul. Och den sega långsamma ponnyn var heltokig i paddocken idag. Han gick jätte fint efter att ha fått busa av sig. Sist bråkade han bara så det var jätte kul att se honom arbeta lite idag och lyssna på mig.

kl

Att det är något speciellt med en tjock, ny Elizabeth George-bok, tända ljus och en stor kopp te. :) Äntligen lite lugn.

Kl

Glad för att jag och mamma ska åka till Turkiet i september. Ska bli så skönt med värme! :love:

Glad att jag, på tre veckor av mackor, fett och socker, endast gått upp 1kg! Tack kära kropp :love: Viktmålet till 28mars (några datum ska man väl ha som mål) kanske inte är helt ohållbart ändå!

Men först, den här helgen. 16h bussresa + en hel dag utomhus calls for amazing amounts of food! :angel: (and wine)

KL

Alltså, jag glider fan runt på bananskal just nu :D

Måndag: Köpte bil och gick på jobbintervju
Torsdag: Fick jobbet

Shit vad du är bra!

Jag är glad för att jag tackade nej till jobb imorgon vilket innebär att jag kan gå på den inplanerade brunchen, och för att det överhuvudtaget ser ut att bli en riktigt skön fredag :)

Min allra första intervju, har inte ens sökt fler jobb... Lite bra måste jag vara trots allt :D

kl

Jag är glad för att jag har gått ner en jeansstorlek på relativt kort tid, utan att behöva anstränga mig mer än att sluta äta godis och dra ner på onyttig mat. :bump:

Jag är glad för att jag är tillbaka i Dakar och har internet, nattklubbar och vänner tillgängliga! :D Och SÅ glad för att jag har varit i fina Casamance, och Gambia, och haft en superfin semester! Idag har vi knallat runt på stan och sen solat lite och ikväll ska vi äta etiopisk mat och hänga med vänner. Imorgon blir det bbq och sen utgång på världens i särklass bästa uteställe.

Kort sagt: jag är jävligt glad för att allt är så jävla fint.

kl

Glad för att jag är så jävla taggad på helgen. Två dejter med två män, Köpenhamn, konsert, Lightzone, vin, TV-spel, Stockholm och ahhh det kommer bli fantastiskt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka