Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag har köpt albumet Herzeleid som jag lyssnar på nu. :)

kl

Jag är glad för att jag har haft en härlig dag med sambon idag.
Även glad för att Ponnyakuten och Landet Runt kommer idag!

Kl.

Det har varit fantastiskt fint väder och jag har fått promenera med en vän och njutit av god mat.

kl

Jag har Cola, American Takeaway-pizza, Ben & Jerrys (jag tycker inte om glass och jag tycker inte om B&J men jag måste erkänna att Fairly Nuts är fantastisk), MW3 och upcoming Oscarsgala, och jag har en av de närmaste finaste vännerna att dela allt med. Bra söndag.

Jag är glad för att jag ska (ja nu ska jag inte få kalla fötter för att jag kommer resa själv!) till Irland i september! :love:

kl

Glad för att fina favoritbusschauffören frågade om allt var okej och om han kunde göra något när jag satt och grät på bussen. Så himla fint att få den omtanken.

Är glad för att ha kännt dom första vårkännslorna idag: fint väder, varmt väder och gräsplättar som börjar dyka upp :D

kl

Jag är glad för att jag fick in naturuppgiften redan idag! Var beredd på att sitta och kämpa med den hela tågresan imorn. Men så var jag förstås också beredd på att den skulla ta sisådär fem timmar, snarare än två.

Det betyder iofs att jag inte lär få ett skyhögt betyg, MEN den är INLÄMNAD. Så det lär bli ett högre betyg än om jag struntat i det ;)

kl

Jag är glad för att jag hade en riktigt bra dag på praktiken idag, för att jag har rört på mig ordentligt, för att jag är pigg och glad och för att dagens ridpass gick riktigt bra. :)

KL
Jag är glad för att allt i livet är så otroligt bra just nu. Jag får göra roliga saker, träffa trevliga och intressanta människor och rida en söt liten häst.

Kl

Jag är glad över mitt liv. Underbart jobb, underbara kollegor, underbar pojkvän, underbar familj. Ja underbart liv helt enkelt:)

kl.

Jag är glad över att jag slutar kl 11 idag och sen har långhelg till måndag eftermiddag. Har mycket roligt planerat! :bump:

Jag är glad över att jag vaknade idag. Har massa hemska mardrömmar :(

Dom slipper jag i alla fall dagtid :)

Jag är glad över att jag ska tatueras, kolla skidor (i mobilen) , läsa och äta en massa gott heeela dagen! :) Och det är sol och min arm kommer bli ÄNNU snyggare :D

Fått? :eek: Jag med?

Jag är glad att det är sol! Har suttit ute på balkongen med en filt och njutit. När det blev för kallt satte jag mig på vardagsrumsgolvet och fortsatte njuta.
Älskar balkong med söderläge!

Jag har en hel lista med glad-saker idag! Känns bra.
Glad för solen, att hästen gick så bra på lektionen igår, att jag har fått mitt WA-lag, att katten somnat, att den andra katten somnat här i köket bredvid mig, att jag inte har ont idag, att jag har en kopp nybryggt kaffe och en kanelbulle att se fram emot om en liten liten stund, att mina växter växer som ogräs, att studierna går bra.
Aah, livet leker!

KL

Att jag har haft världens i särklass roligaste utekväll. Vill aldrig aldrig åka hem!

*KL*

Att ett PM som jag har haft ångest för i 4 veckor (dvs sedan innan jag började skriva det) blev godkänt! Vilket i sin tur betyder att jag kan få studiebidrag igen!! Vilket betyder - PENGAR TILL MIIIIIIIIIG! :banana: :bump: :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • SSHL loppisar