Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har Cola, American Takeaway-pizza, Ben & Jerrys (jag tycker inte om glass och jag tycker inte om B&J men jag måste erkänna att Fairly Nuts är fantastisk), MW3 och upcoming Oscarsgala, och jag har en av de närmaste finaste vännerna att dela allt med. Bra söndag.
Glad för att fina favoritbusschauffören frågade om allt var okej och om han kunde göra något när jag satt och grät på bussen. Så himla fint att få den omtanken.
Jag är glad för att jag fick in naturuppgiften redan idag! Var beredd på att sitta och kämpa med den hela tågresan imorn. Men så var jag förstås också beredd på att den skulla ta sisådär fem timmar, snarare än två.
Det betyder iofs att jag inte lär få ett skyhögt betyg, MEN den är INLÄMNAD. Så det lär bli ett högre betyg än om jag struntat i det
Jag är glad för att jag hade en riktigt bra dag på praktiken idag, för att jag har rört på mig ordentligt, för att jag är pigg och glad och för att dagens ridpass gick riktigt bra.
KL
Jag är glad för att allt i livet är så otroligt bra just nu. Jag får göra roliga saker, träffa trevliga och intressanta människor och rida en söt liten häst.
Jag är glad över att jag ska tatueras, kolla skidor (i mobilen) , läsa och äta en massa gott heeela dagen! Och det är sol och min arm kommer bli ÄNNU snyggare
Jag är glad att det är sol! Har suttit ute på balkongen med en filt och njutit. När det blev för kallt satte jag mig på vardagsrumsgolvet och fortsatte njuta.
Älskar balkong med söderläge!
Jag har en hel lista med glad-saker idag! Känns bra.
Glad för solen, att hästen gick så bra på lektionen igår, att jag har fått mitt WA-lag, att katten somnat, att den andra katten somnat här i köket bredvid mig, att jag inte har ont idag, att jag har en kopp nybryggt kaffe och en kanelbulle att se fram emot om en liten liten stund, att mina växter växer som ogräs, att studierna går bra.
Aah, livet leker!
Att ett PM som jag har haft ångest för i 4 veckor (dvs sedan innan jag började skriva det) blev godkänt! Vilket i sin tur betyder att jag kan få studiebidrag igen!! Vilket betyder - PENGAR TILL MIIIIIIIIIG!
Kropp & Själ
Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
IT & mobiler Ursäkta. Jag trodde att det här: Men den uppdaterades spontant igår kväll utan datumändring betydde att den hade uppdaterats automatiskt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.