Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Kl

Jag är glad för att det är fredag idag, för att klockan inte ringer 05.30 imorgon, för att jag tränat idag, för att jag ska springa imorgon, för att jag bor i världens finaste lägenhet och för att jag trivs FETT bra på jobbet!

Happy life just nu helt enkelt :banana: :D

Glad för att jag ska äta bacon idag.

Hahaha, vad gulligt det lät! Men det är rätt, man ska uppskatta det lilla här i livet...;)

KL

Jag är glad för att de första vårtecknen har börjat ploppa upp och för att jag ska gå på bal ikväll! Tjoho! :laugh: :bump:

Åh bal :love:

Jag är glad för att Max finally visar liiiiite framsteg i träningen, för att det är en massa bra sport på TV idag och för att jag tagit mig i kragen och pysslat lite här hemma :)

Jag är glad över att jag precis köpt ett par snygga gummistövlar :)

Jag är glad för att jag blivit frågat om jag ville låna pålle och rida, vem tackar nej till det. Så har ridit två dagar denna veckan, och hästen är ljuvlig att rida. Har nu även fått testa på piaff och passage som hästen gick i när han inte fick galoppera på hemvägen. :-)

KL

att mitt liv just nu är så himla otroligt perfekt.

Det låter så härligt :laugh:

KL
Jag är glad för att jag drabbats av något ryck och ska sortera bort en massa kläder, jag har säkert 10 klänningar som använts 1 gång/aldrig och de kommer nog inte bli använda på ett bra tag.

kl

Att det varit en rätt awesome helg (bortsett från spyor, minnesluckor och baksmällan från helvetet men jag kan bjuda på de timmarna).

kl

Att jag tränat grymt bra idag och känner mig duktig. Lär vara glad resten av dagen. Dessutom får man energi av att träna så resten av dagen lär bestå av att städa och rensa kläder, men jag är glad ändå.

Glad över att jag har fått rida världens finaste Anna :love: (liiite kär är jag allt) och haft en allmänt fantastisk helg i Falun! (jaja, minus bakfyllan meneh... äsch)

Hon är nog lite kär tillbaka! Det sitter nog bara väldigt långt inne för henne att erkänna det. :D

Ääääsch då, hennes hårda image är så genomskinlig så ;) (men berätta inte att jag sa det!)

Hon högg hovslagaren i axeln häromsistens :angel:, men det märktes att hon gillade dig. Hon insåg väl att hennes fasad var rämnad, haha. Har väl sett henne lägga huvudet på någons axel sådär max två gånger tidigare under åren så känn dig hedrad. :D
(Och nejdå, jag lovar att berätta för henne att alla fortfarande är jätterädda för henne!)

Jag är hedrad :love: Du kan få hälsa att jag fortfarande skakar av rädsla :D Och i övrigt är helt kär i hennes trav!

kl

Glad för att jag fick beröm av ena chefen att jag ridit till hästen bra!:love:

KL

Jag är också glad för beröm från chefen, och för att dagen överlag blev så mycket bättre än vad jag trott och hoppats på.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka