Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Att jag varit på en fantastiskt lägervecka och fått ta del av underbara livshistorier där samt spelat och sjungit psalmer på kvällarna vid flygeln . De är vackra hur lite kristen man än är!! Min strålande handledare sa att mitt sätt att uttrycka sig på var "modernt och tufft" , och jag vågade komma fram i gruppen. Har där också hängt med helt lovely människor på kvällarna. Dessutom verkar det gå bra kärleksrelationsmässigt för min bästis och jag är upprymd av det .
För att det är Melodifestivalen, "alla" inklusive normalt seriösa, vettiga människor på Twitter är jätteengagerade och upprörda och jag inser att jag har ett liv och vettiga intressen ändå.
Just nu är jag glad för att jag körde ett extra långt & hårt pass på gymmet i morse trots att jag hade noll motivation när jag började. Känner mig också mer glad och hoppfull än jag gjort på ett tag, och det trots att den här veckan ser ut att bli ganska jobbig egentligen...
Glad att jag tillslut kommit ihåg att köpa Kaizersbiljett till konserten i Köpenhamn. Hade ju varit lite pinsamt att åka buss i 16h och SEN komma på det...
Min hund gick precis in och ställde sig i duschen på kommando. Tro mig, vi har övat på detta kommando i 11 år och jag hade gett upp hoppet. Men det gick. (Troligtvis har hon glömt det imorgon men ändå!)
Kropp & Själ
Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.