Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Att jag kom ut på en löptur idag :) Och att jag ska käka pizza till middag och sen gotta mig i soffan med ostbågar och godis :D

Att jag varit på en fantastiskt lägervecka och fått ta del av underbara livshistorier där samt spelat och sjungit psalmer på kvällarna vid flygeln :love:. De är vackra hur lite kristen man än är!! Min strålande handledare sa att mitt sätt att uttrycka sig på var "modernt och tufft" :D, och jag vågade komma fram i gruppen. Har där också hängt med helt lovely människor på kvällarna. Dessutom verkar det gå bra kärleksrelationsmässigt för min bästis och jag är upprymd av det :D.

kl

För att det är Melodifestivalen, "alla" inklusive normalt seriösa, vettiga människor på Twitter är jätteengagerade och upprörda och jag inser att jag har ett liv och vettiga intressen ändå. :D

Kl

Glad över att imorgon får jag veta i fall vi får lägenheten som vi har tittat på. :)

Hur gick det? Fick ni den? :)

KL

Just nu är jag glad för att jag körde ett extra långt & hårt pass på gymmet i morse trots att jag hade noll motivation när jag började. Känner mig också mer glad och hoppfull än jag gjort på ett tag, och det trots att den här veckan ser ut att bli ganska jobbig egentligen...

kl

Glad att jag tillslut kommit ihåg att köpa Kaizersbiljett till konserten i Köpenhamn. :angel: Hade ju varit lite pinsamt att åka buss i 16h och SEN komma på det...

"GEIR! DU MÅSTE SÄTTA MIG PÅ GÄSTLISTAN! GEIR, VÄNTA! SPRING INTE! GEIRRRRRRRRRR!"

Jag är glad för att jag hittade 100 kronor i en undanstuvad handväska.

:rofl: Jag kan (väldigt lätt) se det framför mig :D

Kom dessutom på två andra biljetter jag glömt köpa, vad är det som händeeeerrr med miiig??

Glad för att Aesthetic Perfection ju faktiskt ska spela i Stockholm 28mars!
(och att jag nu har biljett även till det)

Haha ja. :D Kan fortfarande känna att det var synd att det inte var honom du skulle säga godnatt till.

Jadu, overload efter Kaizers' jävla miljontals biljettsläpp?

kl

Glad för att jag får finbesök av bästa Lightzone imorgon!
Konsert och alkohol och TV-spel och ridning. Hell to the yes.

*KL*

Min hund gick precis in och ställde sig i duschen på kommando. Tro mig, vi har övat på detta kommando i 11 år och jag hade gett upp hoppet. Men det gick. (Troligtvis har hon glömt det imorgon men ändå!) :banana: :bump: :banana:

Är glad för att det är fredag och att AIK vann båda sina hockeymatcher denna vecka. Mot slutspel!!! :D

kl

Jag är glad för att jag precis hade en redovisning om patriarkat-teorin och det gick så jävla bra! Heja mig :D

KL

Jag är så förbannat glad för att det är/har varit en på alla sätt så jäkla bra och kul dag i dag! Tänk om fler dagar kunde vara som denna..

KL

Jag är glad för att jag ska ha en lugn och skön fredagkväll i soffan idag och för att jag kan sova hur länge jag vill imorgon. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka