Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

KL

Jag är glad för att det är vååår! :love:

(och för att jag klarat av dagens alla jobbiga punkter och nu har ett lugnt och skönt dygn att se fram emot. Sååå välbehövligt!)

Nu är jag glad för att det är fredag kväll och jag nästan inte alls måste plugga i helgen :banana: Däremot väntar middag med mamma och lillebror + invining av nya lägenheten-brunch med 2 av bästisarna!

kl

Glad för att kvällens korta men fina dejt var just jättefin och att jag ser fram emot att träffa honom igen.

(Sedan är jag även skitirriterad på mig själv för att jag inte kan låta bli att undra vad haken är med att han vill träffa mig. Just nu har jag seriöst övervägt att det är en konspirationsteori från mitt ex som vill hämnas och som således skickat en snygg kompis för att ragga upp och sedan sänka mig. Eh. Optimism och självförtroende is the shit!)

KL
På att jag kom ut och åkte skidor i det underbara vädret, 7 + och strålande sol var bara för härligt :love:

kl

För att jag träffat fin man och haft rolig kväll och bra sex och bra dagen-efter och bra allt, det var en behövlig självförtroende/humörspuff den här vintern. :love:
Sedan vetefan hur seriöst det här kan bli och hur seriöst jag vill att det blir, men det spelar mindre roll just nu.

WOHO! :D

Och jag är glad för Johanh Olsson tog just VM-guld på femmilen!

(och för samma saker som Stormkast skrev, minus dagen efter och det faktum att jag inte vågat skriva ens hej till honom idag för tänk om jag gjorde bort mig en massa igår och inte kommer ihåg det)

Skriiiiiv! Annars skickar jag alla overly attached girlfriend-memes jag kan hitta och hälsar att det är från dig.

Jag är även glad för att en hel hög människor på forum, FB, Twitter och i media är genuint upprörda över vilka bidrag som går vidare i Melodifestivalen och lika genuint upprörda över att de pga. [skäl jag skiter i] inte kunde rösta, för det här innebär att jag varken är efterbliven eller saknar liv.

KL

JAG HAR KÖPT BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :banana::bump:

kl

För att den kommande helgen, eller snarare fredag till tisdag, har all potential att bli rätt jävla fin.
(Vilket jag inte borde säga, eftersom det nu förmodligen kommer sluta med att jag lagom till helgen får svininfluensa och dör, ramlar ner i ett slukhål och dör, får en komet i huvudet och dör, halkar i duschen och dör, eller får matförgiftning och dör. Meneh. GLAD.)

KL
Glad för att jag för en gångs skull hade lite energi kvar efter jobbet. Händer inte ofta!

En Hyundai i10 :D

482425_4445468650538_843575947_n.jpg

Jag är glad för att iPaden ville samarbeta med mig igen och ansluta till nätverket, nu kan jag äntligen fortsätta spela candy crush :angel:

kl

Jag är glad över att första dagen på arbetsträningen gick såååå mycket bättre än jag trodde det skulle gå :)

KL.
Jag är glad för att jag precis har reserverat en råttunge som kommer i slutet av mars :D.

clCuSzR.jpg

Säg hej till Alenya's Union Captain :love:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka