Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag har underbara människor i min omgivning, och att jag får låna ett underbart barn som blir väldigt glad när hon ser mig vid hennes skola. Hela hon lyser upp och hennes glada tjut säger allt.

Och för att ponnyn och de i stallet gjorde min dag. Mestadels ponnyn som var väldigt kelsjuk idag och gick som en klocka i tömkörningen och ville vara med mig när han fick gå lös. Underbara bästa ponny. Det är dessa dagar som gör att jag älskar honom lika mycket när han är förjävlig och jag inte orkar. Det är så mysigt när han vill vara nära och han har öronen spetsade framåt.

Den andra ponnyn försvarade sig mot den stora ponnyn i stallet idag i hagen och jag tackar min stjärna för att han fortfarande är hel. Den stora ponnyn är broddad runt om och det hade kunnat gå riktigt illa. Den lilla plutten är ju barfota och gör således inga större skador med sina mini hovar.

Kl.
Jag är så fantastiskt glad över att det kommer att komma en Veronica Mars-film nästa år!! :love::banana::bump:

Yes! Hoppas bara de öppnar upp för internationella donationer /vill gärna ha en tshirt :bump:

Och är glad för att jag träffat min sötnos idag :love:

Det är återträff 10år efter high school :-)

På youtube finns ett väldigt roligt klipp med skådespelarna!

Kl

För att jag krånglade till det så mycket för chauffören att jag fick åka gratis i stället :angel:

:rofl: Say what? Underbart!:D

kl

Glad för att chefen är på tävling nu när jag kommer till stallet.

Så går det när dom inte fattar vad man säger :rofl:
"Jag ska bara betala hit för jag har kommunkortet och den gäller för hela kommunen jag ska till"
"Aha så en halv till x?"
"Nej, en halv till Y"
"Jaha okej.... Hur mycket brukar du betala då?"
"Jag vet inte, har bara åkt sträckan a-b, inte z-y"
"Ah okej... Eh... Äsch, gå vidare"

Tack för det liksom :rofl:

kl

Att det närmaste halvåret visst kommer att bli ett Kaizershalvår. Vad som från början var en "jahajamenjagfårvälåkadå"-konsert har nu blivit till sex högst frivilliga efterlängtade konserter. Myyyyys.

KL
Helt otroligt megaglad över att hockeyn visas på 5an idag = JAG KAN SE DEN!!!!!

Kl

Glad för att jag har haft ett par riktigt härliga dagar och helgen kommer bli super. Träffa vänner, festa och rida. Kommer bli kanon.:love:

Det måste det ha varit! :D Du kan inte ha tänkt på mycket annat när jag gjorde slutprovet, eftersom jag tydligen fick A på det och det gjorde hela mitt betyg :o :love:

Just do it! :D

Skulle vilja se mitt prov, men vågar inte fråga om det ifall läraren inser att hon satt fel betyg :angel:
Nu startar två nya kurser och jag är genast lite mer peppad efter A i båda kurserna som just avslutades! :bump:

Kl

För att jag nästan varje dag träffar samma människa som helt klart gör min dag. Många skratt och mycket prat. Träffade människan i flera timmar idag, underbart.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
333
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 378
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka