Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag har en sån underbar sambo som jag älskar så otroligt mycket :) Är helt helt sjukt glad att jag har honom! Vi har varit ihop i ett år och två månader snart :) det är jag glad för idag och alltid!

Bild!

kl

Jag spinner väl också vidare på partnertråden, för jag är jätteglad över den fantastiska man som är min pojkvän. Han tror verkligen på mig och ställer upp och råder och stöttar när jag är nere, och gläds och peppar när jag lyckats med något. Och jag älskar att vi kan bli genuint skitsura när vi gamear och kalla varandra jävla idiot och andra civiliserade ting, för att stänga av spelet och vara precis som vanligt igen, och jag älskar att vi har så roligt oavsett om vi ligger bakis eller är ute och tränar i skogen. Jag är så glad att jag fått förmånen att ha honom i mitt liv! :)

*kl*

och efter att ha haft en riktig skitdag (som ju inte hör hemma i den här tråden) så är jag otroligt lycklig över kvällens ridtur, då jag och monsterhästen galopperade för första gången sen början av december. efter en lång vinterviloperiod och en låååångsam igångsättning känns det fantastiskt skönt att vara igång, att pålle tyckte det var så kul, att galoppen kändes så fin, och att jag inte var ett dugg skraj när han ville studsa omkring :p :love:

+ Stormkast!

Surfa in i en tatueringstråd nära er så får ni se bilder :D

Kan inte faaaaaatta att jag härdade ut smärtan från helvetet och gjorde min två små fina tatueringar. Och kan fan inte fatta att JAG HAR TATUERINGAR PÅ MINA ARMAR :eek:

Men men, sjukt nöjd och sjukt stolt i alla fall :D

kl

Jag ar glad for att mitt schampo luktar jordgubbsglass... :d

Jordgubbar med gradde star det pa flaskan. Mmmmm :D

Jag är glad för min nya frisyr, och för att min kära styvpappa gav mig ett gott skratt när han stod och svor i duschen för att jag tagit slut på varmvattnet! :D

Jag är glad att jag är en slarver. Jag hittade nämligen rätt mkt pengar både i en jacka och ett par byxor. Hade ingen aning om att jag lämnat pengar där. Trevligt!

*kl*
Mitt Marsvin verkar ha hittat hem i både kropp och själ. :love: Just nu har vi en lite mysstund i soffan. :love:

Säg hej till Abbe! :D

539093_10150708768179277_729664276_8814356_1381430655_n.jpg

Söt liten personlig jävel på 2 år. :D dock ska vi snart påbörjar projekt banta-abbe snart. Han är liiiiiite för rund och goo. :angel:

När jag hämtade han hade han pellets i skålen för 10st Marsvin till. :eek:
Läskigaste av allt, är att det står på hans nuvarande marsvinspellets (dogman...) att de ska ha 40g - 50g pellets om dagen.

Så han är liiiiiiiiite bitter över att jag slängde all pellets och lämnade en matsked. :angel:

Stackarn då, blir diet för honom :D Säg åt honom att tänka på beach 2012 :angel::rofl:

kl

Jag är rätt nöjd över att jag lyckade bättre än vanligt med hårfärgen igår :bump:
försöker vara nöjd för det lilla just nu....

Härligt! Kul att färga håret :)

*KL*

Jag är glad över att jag ska hem till mamma och pappa och få umgås med hela min familj
Jag är glad över att jag fick lite gjort på mitt plugg igår
Jag är glad över att jag dricker varm o'boy just nu :D

KL

Jag är glad för att jag är vaken. :p Äntligen har jag lyckats vända dygnet rätt igen. Och så är jag lite glad för att jag nyss hittade ett kvarglömt dragéägg i en påse jag trodde var både tom och slängd.

Och så är jag lite glad för att jag nyss hittade ett kvarglömt dragéägg i en påse jag trodde var både tom och slängd.
Haha! Äkta lycka! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• SSHL loppisar
  • Hävstångs effekt?