Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Att jag ska gå på bio och se Titanic i 3D! Var lite för ung sist den gick på bio, så jag får passa på nu när tillfälle erbjuds. :p

Kl

Jag är både glad och irriterad/deppig

deppig pga att bilen är helt trasig= kanske inte går att laga....

MEN glad över att jag har fått jobb :banana: var igår på intervju och de ringde idag WOHO :bump:

Grattis till jobbet!

*kl*

Jag är glad över att min envisa svägerska lyckades få tag på fem schyssta sittplatsbiljetter till Lady Gagas konsert i augusti! :bump:

KL

Jag är glad för att jag nu har bestämt mig igen för att jag ska gå ner vikten igen som jag gått ner innan och bli smal igen. Har gått upp igen och gjort några halvhjärtade försök, men nu är det på riktigt. För att inte tappa beslutsamheten lägger jag ut min inspirations- och blörkbild.

jmfbildnov2011ochapril2012.png

//r

kl

Jag är glad över att jag har fått en intervju till ett sommarjobb jag gärna vill ha! :)

Tack! :D Nu vet jag ju inte om jag får jobbet, men det känns ju positivt i alla fall :)

*kl*

Jag är glad för att ena hästen är igång igen efter sin hovböld och att den andra hästen gick så bra på dressyrträningen idag. Jag är glad för att jag har varit och handlat så skåp och kyl är sådär härligt fulla med fräch mat. Jag är glad för att jag gick ut och sprang trots att det är skitväder här och inte tyckte att 4 km kändes asjobbigt vilket bådar gott inför vårruset. Jag är glad för att min älskade pojkvän kommer hit ikväll och stannar hela helgen (vi har distansförhållande) samt att han antagligen har köpt ett Mario Kart så till Wii så vi kan spela ikväll!

kl

För att pojkvännen kom hem med latte och räksallad. Jag har inte käkat på två dagar och har dessutom varit i stallet/snön/blåsten/iskylan hela dagen och känner mig halvdöd, så hjärtan till honom!
(Själv borde han vara glad över att jag inte karateslängde ut honom över balkongen efter att han frågat "är du full?!". Jag har inte druckit på en månad, däremot har jag varit vaken sedan 6 efter en natt med en halvtimmes sömn...)

*kl*

Min familj fick helt random träffa svärföräldrarna idag för första gången.

Hade egentligen bara bjudit in min familj men de tittade bara förbi. De kom överens så bra och det blev många skratt. :love:

Dagens skratt blev helt klart när svärmor provade mina 14 cms pumps. Åhh herregud asså. :rofl:

kl

Just nu är jag glad för att jag har kollat på normeringstabellerna för årets högskoleprov och det var bättre än jag väntat mig! Verkar bli 1,5 för mig vilket jag är SJUKT nöjd med eftersom det var första gången! :banana:

jag är glad att jag ska få hämta hem mitt sto med föl som stått på ultuna sen den 17/4,fölet födes 16/4 och mamma fick livmoderinflammation

*Att jag förmodligen blir kvar i resursteamet
*Att sonen är så otroligt duktig och höll i sitt utvecklingssamtal själv
*Att umgängesavtalet är klart och väntar på påskrift.
*Att min nya bil är helt underbar
*Att jag har underbara vänner i min närhet som finns där

*kl*

* Har en underbar mormor som förstår!
* Att jag har solat!
* Att jag verkar ha en framtid i företaget jag jobbar i just nu. WOHO! :love:
* Och jag iallafall pengar så jag kan betala de mest nödvändiga räkningarna!

kl

Jag är glad över att det är soligt för första gången på en vecka.

Jag är glad för att jag jag klarade en jättejättejättestor muntlig tentamen :D :D :D :D!!! Och ikväll ska det firas med bravur!

kl
Jag är glad för att hästarna är glada (de går och betar på gräsmattan som förvandlats till en provisorisk hage).
Jag är också glad för att jag blev klar med dagens dos av tentaskrivande nyss, så nu har jag hela kvällen på mig att ta det lugnt och sen blir det nya tag imorgon. Känns så skönt att ha gjort det man ska göra så man kan ta det lugnt sen, borde lära mig att uppskatta den känslan lite mer då jag är expert på att skjuta fram saker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
338
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 395
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka