Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

Jag är glad för att jag fått en massa saker gjorda idag och känner mig sådär härligt effektiv! Är även glad för att solen skinit nästan hela dagen, vilket är ett rent mirakel på det här stället...

*kl*

Min ekonomi går äntligen ihop tack vare mina underbara familj och närstående går ihop och hjälper mig denna månaden i väntan på nästa lön. :love:

Och min mammi går in som medsökande på mitt staoilkort! Här kommer det sparas på all bensin som går till jobbet!

Allt börjar äntligen bli så klart. Snart är det slut på tårarna för pengabrist. Livet börjar bli som det ska vara. ÄNTLIGEN! :love:

Nu tänker jag även fixa disken och tvätten. Samt slänga ihop kakan inför kalaset i morgon. Denna dåliga dag blev plötsligt så bra!
Man kanske till och med ska gå och köpa sig en trisslott? :D

Senast ändrad:

Jag är glad över min fantastiska karl, min underbara dotter och att det äntligen börjar bli vår här uppe! Helgen bjuder på både solsken och regn, precis som jag vill ha det och vi är dessutom långlediga hela bunten. Det innebär massa tid för mys, utflykter, häst och hund. Kan väl inte bli bättre??

Jag är glad över att jag i natt gör mitt sista arbetspass och imorgon får jag åka hem igen. :love:

Jag är så glad över min händiga sambo! Nytt oljefilter på och nya olja! Samt avgasröret är omhängt, så det dönar inte längre. :D EN TYST BIL, gud jag har längtat efter detta ögonblick sen december! :love:

Nu ska vi bara byta en ljuddämpare och bygga om avgasröret. + Byta spindellederna fram. Så är bettan i prima skick. :love:

Kanske ska tvätta henne i morgon bara för att? :D

Sen ska jag och sambon ha myskväll! Vi ska grilla lite entrecote, fritera pommes, beasås och sen kolla på bålet. UNDERBART! :D:love:

Idag är jag glad för jag FICK ett par nästan oanvända replayjeans av en vän. Skitsnygga och sköna var dom. Och dessutom stlk 26 och satt jättebra nästan lite löst *happpyyyyyy* (replay är dock ganska stora i storlekarna :angel:)

kl

Att jag har fina vänner, en fin pojkvän och faktumet att solen skiner och att jag kan spendera hela min lediga dag ute i den. Och så hoppas jag att jag blir glad efter dressyrträningen ikväll, även om det är tvivelaktigt med tanke på den brunstiga hästen...

*kl

Att jag inte har någon skola idag! :laugh:

kl

Idag är jag glad för att jag har ett jobb på G. Telefonintervju nästa vecka, jävligt najs lön lär jag få också. Fan vad det känns bra.

KL

Idag är jag glad för att jag sovit i 12h, sett på Buffy, Glee och Supernatural, ätit Valrhonachoklad och har en fenomenal spellista på spotify på nu under tiden jag städar!

Härligt! I Estland eller?

kl

Jag är glad för att det mesta känns väldigt bra just nu :) Vi börjar komma i ordning med huset, har fina katter och jag blir mer och mer kär i min sambo för varje dag!

Japp :D

kl

Jag är ganska glad för att jag börjat med det inledande packningsarbetet. Håller på att rensa ut massa skit jag inte vill spara, sortera upp i lådor osv. Så nu känns det att det börjar närma sig :D

Kl.

Jag är glad för att jag har en underbar mamma och bror som jag har träffat idag! :)

Åh vad härligt!!

Jag har gått en tur med hunden och grinat över förlorad kärlek, men världen luktar sjukt gott nu! och det fanns vin hemma. jag bestämde att vinet ska vara pluggvin nu. så jag är glad för mina fantastiska livsstrategier också :angel:. eller nåt

kl

Just nu är jag glad för att min pojkvän och min bror pratar över msn för första gången och har massa gemensamt att snacka om (datorer och IT, spel och annan elektronik t.ex.) och kommer jättebra överens :D

Jag är sååå glad efter lyckad träning av min egen och en jag har i heltidsträning. Urbra tränare jag har och fantastiska hästar!:love:
Vädret blir man ju inte direkt deprimerad av heller. :P

kl

just nu är jag superglad över att ponnylaget i dressyr från min klubb tog hem segern i div 3! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka