Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mirre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 022
  • Visningar Visningar 107 187
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är ni glada för idag? *Spinnoff*

*kl*

Att jag vågade satsa på "herr strul", vi har velat fram och tillbaka i 1,5 år pga osäkerhet och missförstånd. Nu kör vi ärlighet och helt öppna kort, och jag är glad att vi båda vågade chansa :love:

Åh vad härligt!! :)

KL

Jag är otroligt glad för att jag fick hoppa för första gången sedan i Augusti, på min favoritskrutt! :love:
Fick till och med höra av chefen att jag gjorde ett såpass bra jobb att jag kan få ta honom på lite CR i vår! Han är bara 4.

kl

Jag är glad för att det är helg, för att hästen var så fin igår (sånt hänger iofs kvar läääänge, som ett rosa moln haha), för att bilderna zass fotade blev så bra, för att jag fick G på biologitentan och VG på biologirapporterna, för att jag åker till mamma på söndag och för att jag skriver HP imorgon! Ser faktiskt fram emot det :)

Kl

Jag är glad för att jag har världens bästa familj och pojkvän! De ställer alltid upp när man behöver dem!
Och så är jag glad för att jag flyttar hästen imorgon, till ett stall 5 min ifrån mig! Dock kallstall utan ridbana. Jag som är van vid varmstall, uppvärmd sadelkammare och privat ridhus. Men hästen kommer må bättre i nya stallet, det är det viktigaste för mig! :)

Jag är glad för att jag idag ska till stallet och få pyssla om min häst som jag inte borstat på två hela dagar, hade tänkt rida också men det snöar:eek: vilket är mindre roligt, men vad kan man göra åt det?

*kl*

Jag är glad för att Dimma lät mig sova ända till halv nio innan hon väckte mig och ville ha mat. :D

Härligt med lite sovmorgon! :D

Själv är jag glad för att ihopsläppet med nya hagkompisen gick SUPERBRA! Hade aldrig kunnat tro att det skulle vara så smidigt då den ena kan vara lite tjurig. De nosade på varann, ett pip och ett par race i hagen sedan efter det har de gått nära varann hela dagen, ätit från samma hötuss, druckit ihop och ser allmänt nöjda och glada ut! :love:

*KL*

Min helt otroliga lägenhet som jag älskar så mycket
Mina föräldrar som hjälper mig med så otroligt mycket, vet inte vad jag skulle göra utan dem
Beachtråden :)
Att jag blir så lycklig av att springa och att jag så sällan har fruktansvärt dåliga dagar nuförtiden
Att det är vår, att det kommer bli sommar, att det finns så mycket man kan göra i livet.

Idag är jag glad för att jag liksom gjort en helomvändning och bara bestämt mig för att älska livet och mig själv! Känner mig fantastisk. Skrev en lång pepptext till mig själv om hur underbar jag är, som jag ska titta på när jag behöver inspiration! :) Heja mig!

KL

Tentapluggade med världens finaste kompis och är nu trött trött trött :D! det är så skönt att kunna sova!

*kl*

Jag är glad för att jag har min underbara familj och min underbara man som stöttar mig i allt jag gör.
Jag är glad för att jag har två så fina hästar, varav den ena kvalade till och startade sin första 130 idag.
Jag är glad för att jag plötsligt har ett par lugnare veckor i studierna (har gått ner till 100%) och kommer att hinna vara alldeles nästan ledig över påsk.

Jag har en lägenhet!

Ibland ler stjärnorna mot en!

Via svägerskan fick jag nys om en lägenhet precis vid universitetsområdet som ska hyras ut under höstterminen. Hyran är överkomlig, allt ingår och jag får ha med mig katten. :D

Sommarens och höstens planer börjar ta form. Sista juli flyttar jag ut härifrån och drar ner till Örebro, spenderar augusti månad hos kärestan och bor sedan i egen lägenhet september-december. Då ska lägenheten lämnas igen och då fixar jag antingen något eget men mer permanent eller så flyttar jag och kärestan ihop.

Det här går nästan lite väl lätt! :D

Sv: Jag har en lägenhet!

Klart du ska ha flyt med alla dina motgångar Tass! :love:
(Håll tummarna att jag hittar mig en också!)

Åh, vad rar du är pepp! :love:

Håller självfallet tummarna för dig också (såg tråden på Senior)!

Visst är det! :D Känns himla skönt att få bo tvärs över gatan från universitetsområdet och inte behöva bry mig om bussar, ta med matlåda och sånt första tiden. Sen, när jag ska hitta nåt permanent (med eller utan kärestan) så lär jag känna staden bättre och kan bo längre bort från universitetet.

Har läst mycket av det du skrivit och du har haft det tufft, riktigt tufft och då känns saker som bara händer helt oförskämt lätta. Men du är värd allt flyt i världen efter allt du gått igenom. :banana::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Ibland gör man ju vänner, kollegor, en familjemedlem eller främling glad. Det kan ju vara medvetet eller omedvetet, men oavsett blir man...
Svar
3
· Visningar
212
Senast: hastflicka
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
336
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 388
Tjatter Hittar ingen tråd om detta innan men tänkte att det skulle kunna vara en rolig grej. Så, vad har du lärt dig idag? Stort eller litet...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka