Sv: Vad är ni glada för idag? Del 2
Kl
För min lille ponny skötte sig hur bra som helst idag när jag styrde in honom på konstigaste stigen, och han ändå gick framåt med skumpande vagn och allt efter och dessutom var han tvungen att bli blöt på hela benen. Och för att såret på den andra ponnyns ben ser ut att läka fint, totalt onödigt att han skulle skada sig men han verkar ta det hela med ro ändå.
Och för att jag har så underbara människor som hjälper mig med ponnyerna, medkusken ville ut och köra idag och det är så skönt att kunna prata av sig med henne.
Och för att stallägarna ringde till mig igår när ponnyn hoppade på tre ben, jag är inte bortskämd med såna stallägaren och det är så skönt att veta att dom tar in ponnyn och gör vad dom kan för att hjälpa.
Och, för att det är Göteborg Horse Show denna veckan med Euromässan och då får jag och ponnyerna besök av lilla herr Bengtssons ägare. Hoppas han inte är halt då, hade ju varit kul om det gick att göra någonting med honom, förutom att titta på honom typ.
Och så klart för att våren är här, och det gröna gräset och det har varit uppehåll från regnet sen i torsdags.