Vad är fel?

Sv: Vad är fel?

Min hund har epelepsi! men jag tycker det låter som han blev tillfälligt skrämd för något:)

Varför har han blivit en sån vandringspokal? Finns det nån anledning som kan förklara beteendet?

Tänkte detsamma...min första tanke var att hästen fick en "flashback" av något minne...Min förra häst hade en hel del i bagaget som dök upp när man minst anade det... :cool:

Jo, har också mkt tankar på om det är ett gammalt minne som spökar. Tyvärr så vet jag inte hur han haft det innan hos alla andra..

Som jag förstår det så har han varit en läromästare till flera stycken som haft honom nått år eller två och sedan tröttnat :confused:

Köpte honom som sagt för ett halvår sedan och har inte tänkt att han ska bli någon mer vandringspokal iaf :love:

Har funderingar också på att sätta ut nån annons här och se om man kan komma i kontakt med några tidigare ägare :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 902
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 198
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 863
Senast: __sofia__
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 516
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Tvättstugedrama
  • Valet i USA