Ja! Det gör jag också! (men döljer det för barn och oftast för maken också...)Jag äter ostrullar med smör på... och gör en chokladröra med en liten skvätt mjölk och jättejättemycket oboy...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Det gör jag också! (men döljer det för barn och oftast för maken också...)Jag äter ostrullar med smör på... och gör en chokladröra med en liten skvätt mjölk och jättejättemycket oboy...
Måste se minst ett avsnitt av Hem till gården varje dag! Gärna två så jag inte faller efter ( sänds två om dan, men finns på tv4play).
En ledig dag ensam hemma kan jag plöja en tre-fyra avsnitt på raken :O
Ser även gärna på Engelska auktions och renoveringsprogram.
Archive of our ownAlltså, den här fanfiction - var hittar ni den?
fanfiction . netAlltså, den här fanfiction - var hittar ni den?
Mina är nog också gooodis, chokladröra (kakao,socker och en skvätt grädde) och allra mest pinsamt är att jag läser en blogg som jag egentligen inte alls tycker är bra men kan inte sluta läsa, är lite som att titta på en trafikolycka
Faaast de har börjat plocka ner fanfics med mature-rating. Om man är ute efter sådant alltså, haha.fanfiction . net
De gör det i perioder, sen brukar de komma tbx.Faaast de har börjat plocka ner fanfics med mature-rating. Om man är ute efter sådant alltså, haha.
- Läsa massa obskyrt på Flashback och förfasas, men det är ju lite underhållande ändå..
- Fyllda munkar med spraygrädde på eller nutella med sked och samma spraygrädde
- Polarkakor med minst tre ostskivor, hushållsmedvurst och paprika som får smälta i mikron. Ätes med ketchup på.
- Dr Phil
- Youtube-maraton med allt möjligt. Tidsmässigt svart hål.
- Ligga en hel dag i sängen, titta på skräckfilmer och äta glass. Japp, utan att vara sjuk.
- Dricka vin ensam, och japp, bli full. Gärna ta en liten gråt till helt meningslösa saker.
Dricka vin ensam och bli full gjorde jag igår, som tur är händer det bara några gånger per år annars känns det lite alkohlistvarning
Det är min och sambons gemensamma guilty pleasure. Älskar alla catfish-avsnitt!- Dr Phil
Sen har inte archive of our own samma utbud ännu, men jag kollar igenom den ändå ibland.Faaast de har börjat plocka ner fanfics med mature-rating. Om man är ute efter sådant alltså, haha.
Fast det där håller jag inte med om. Ska man inte få dricka vin om man bor ensam? Givetvis ska det vara i rimliga mängder men det är inte värre att dricka vin ensam än med sällskap ur hälsoperspektiv.
Skulle jag gå efter det är det sällan jag skulle kunna dricka vin, jag umgås inte med så många i byn och är särbo.
Sant, dock är jag uppvuxen med en mor som jobbar med alkohlism och hon rynkar på näsan om jag säger att jag druckit alkohol ensam, så är väl "fel" i min värld men naturligtvis ser ju inte allas liv likadant ut som mitt
Jamen just det, en klick smör är ju gott också ju, sådär bara som det är. Är det riktigt illa kan det slinka in lite socker också, smör och socker blandat är ju typ bland det godaste som finns. Lite havregryn i så kan man snart börja kalla det nyttigt.