Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar den här tråden!!
Trodde att jag var den enda vuxna människan som kunde få för mig att äta chips till kvällsmat (ingen disk, inga problem), äta chokladsås direkt ur tuben och dricka cola till frukost.
Samt hamna på McDonalds alldeles för ofta. (Hinner inte laga mat, ramlar förbi donken på väg mellan jobbet och stallet, och sen kommer jag hem så sent att jag inte orkar laga mat till nästa dag heller).
Chili Cheese Tops!!
Ursäkta engelskan men kom inte på något klockrent uttryck som innebär samma sak.
Hursomhelst. Jag är nyfiken på vad ni hittar på, lite sådär i halvsmyg, som ni inte direkt skyltar med. Lite som skämssamlingen bland musik, men det här är ett beteende. Kanske smygäter ni McDonalds varje dag trots att ni högt uttalat ert ogillande om dom. Kanske älskar ni i hemlighet en riktigt urdålig serie? Ja.. guilty pleasure helt enkelt.
Jag kom att tänka på det då jag själv fått det på sistone. Jag har fastnat i "vi som väntar barn, vår/sommar/höst/vinter- föräldrar trådar.
Varför är det konstigt? Jo för att jag inte en enda dag i mitt 35-åriga liv haft en längtan efter barn eller att vara gravid. Jag gillar inte barn och tycker bebisar är läskiga.
Ändå fascineras jag av att läsa om krämpor och vedermödor, lycka och elände. Allt som händer med kroppen under graviditeten, förlossningsberättelser och första veckorna därefter. Sen försvinner intresset. Bebispratet är ointressant, det är grejen innan som är spännande.
Så det är min grej just nu. Vilken är din?
Kall gårdagspizza och en kopp te...Glömde skriva dit kall vegetarisk pizza och kall avslagen Pepsi till frukost. Mums!!
Vi har en ekologisk serie produkter på mitt jobb. Den leder helt klart av de produkter folk kommer och lämnar igen för att de fått diverse reaktioner av dem. Oftast klåda.Jag använder Head and Shoulder till håret. Jag skulle aldrig avslöja det för en frisör, då ljuger jag hellre.
Jag har haft klåda i hårbotten sen jag var barn och det är få schampon som fungerar. Detta är det enda som jag alltid får tag på och som dessutom fungerar.
Jag försöker använda miljömärkta produkter, men detta gift till schampo och balsam fortsätter jag med...
Jag använde i flera års tid ett schampo med mjölk, eller mjölksyra något. Det fungerade men försvann. Urtekram Aloe vera fungerar och Creightons Brännäsla. Men att alltid hitta rätt affär. Jämt. Just nu finns inget i någon affär jag passerar. Då försvinner motivationen tyvärr.Vi har en ekologisk serie produkter på mitt jobb. Den leder helt klart av de produkter folk kommer och lämnar igen för att de fått diverse reaktioner av dem. Oftast klåda.
Så kan jag göra med marängsmet. Speciellt med vanilj iJag kom på ett till! Sockerkakssmet..
Det är iaf ett riktigt guilty pleasure för jag kan verkligen känna att jag får både hål i tänderna och bli tjock men det är ju SÅ GOTT!! Och ja, jag kan blanda ihop lite i en mugg ibland oc äta med sked..
Jag använder Head and Shoulder till håret. Jag skulle aldrig avslöja det för en frisör, då ljuger jag hellre.
Jag har haft klåda i hårbotten sen jag var barn och det är få schampon som fungerar. Detta är det enda som jag alltid får tag på och som dessutom fungerar.
Jag försöker använda miljömärkta produkter, men detta gift till schampo och balsam fortsätter jag med...
Skivor av fryst pepparkaksdeg och fryst marsipan (dock inte samtidigt) - jag kan äta hur mycket som helst av det om jag har det liggande hemma. Så om jag glömmer bort pepparkaksdegen (eller hittar hemma hos mina föräldrar) kan jag äta det även under sommaren.