Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Meh, då har du ju en perfekt anledning att göra en till...!Jag bakade en choklad/hallonkaka till mina barn igår kväll som dom skulle äta idag. Nu finns det bara en liiiiten bit kvar och barnen har inte ens smakat än.
Usch vad hemsk jag är
(Och min man är lika hemsk han också........)
Är kakans fel. Den är för god
Grejen är att jag gjorde en till och den råkade försvinna den också innan barnen fick smakaMeh, då har du ju en perfekt anledning att göra en till...!
Erkänner att jag inte är så insatt i benämningen "guilty pleasures" så jag antar att jag inte haaaar någon? Eller...?
Se där nu kröp det fram. Det finnsKan inte komma på något i alla fall, eller så vill jag bara inte erkänna det för mig själv...det är ju ett alternativ förstås!
Well, då får du väl göra en till-till...då
Eller vänta! Jag har Aaron Carter på en spotifylista och den är:
1. Från 1997 eller något
2. Inte bra. Alls.
Dessutom kan jag fortfarande texten, och sjunger med...(en ovana jag har, sjunga med i låtar jag lyssnar på..även offentligt)
Eh...inte bara Aaron Carter för den delen, massa konstig musik på den...
Grejen är att jag gjorde en till och den råkade försvinna den också innan barnen fick smaka
Knappt att jag vågade erkänna det där.
Inget alls du gör lite i smyg eller något du skäms för alls?
Låter väldigt skumt i mina öron
Jaaa!! Där har vi det! Jag skäms inte!En del av oss saknar förmågan att skämmas
Du kan få låna min hund, hon har massa pormaskarÅh, jag har ett riktigt guilty pleasure just nu, pinsamt att erkänna...
Jag tittar på youtube-videor där de klämmer pormaskar Inte skvättiga finnar eller något värre, men just pormaskar fascinerar av någon konstig anledning. Det var länge sen jag hade några egna att klämma bort och det är något tillfredsställande med att se de där svarta sakerna försvinna.
Usch, nu är det jobbigt, ha ha...
Tycker om att vi är en del som erkänner att vi läser/skriver fanfiction, men ingen nämner fandom eller ship
Att man ingår i en fandom? Jo men ingen skriver vilkentrodde det ingick, eftersom det är ju oftast därför man läser/skriver fanfiction....
Att man ingår i en fandom? Jo men ingen skriver vilken
Är det ditt guilty pleasure? Betala av på lånet?
Jag skrattar så jag håller på och dör!
Var väldigt fundersam över varför det inlägget inte dök upp i amorterings tråden men tänkte att jag hade nog drömt att jag skrev det, alternativt glömt bort att klicka på rätt knapp.
Men tja, det är nog ett guilty pleasure att se lånen krympa
Fast det kanske man inte gör i hemligthet.