Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du skicka ett PM med en länk till det schampot? Har massiva problem med överproduktion av talg som resulterar i värdens hemskaste kliande mjäll *Här delar vi saker som ingen annan egentligen vill veta* De flesta schampon slutar kunna få rent håret efter några veckor, behöver hitta ett permanent bra shampooJag har använt head and shoulders i många år pga klåda, frisörerna har alltid klagat! Till slut lyssnade jag och bytte till det där dyra maracon oil shampot. Tog några veckor, en månad kanske, men nu är klådan helt borta. Va som att hårbotten va abstinens men när det gått ur så kliar det inte längre.
SmaskensIkväll är det Dance Moms, rödvin och wienernougatglass.
Jag bakade en choklad/hallonkaka till mina barn igår kväll som dom skulle äta idag. Nu finns det bara en liiiiten bit kvar och barnen har inte ens smakat än.
Usch vad hemsk jag är
(Och min man är lika hemsk han också........)
Är kakans fel. Den är för god
Det här är riktigt pinsamt Jag lyssnar på isfolket på storytel. Passionerat. Jag gillar serien, trots dess intellektuella brist, trots att den är urfånig och inte genussäkrad. Den bryter mot allt jag gillar, ändå längtar jag som en tok efter nästa bok i serien.
Åsen blire ju godis i bilen etc etc åsså där.
Jag med. Fast jag skäms inte. Och stör mig lite på att den sägs handla om kvinnorna när det ändå är mest män...
Nu väntar jag på de ej ännu utgivna och jag avskyr att vänta!
Jag kör bil 3h om dagen, har inte tid att läsaSkämmas över Sagan om Isfolket?!
Sluta lyssna och läs dem! Då kan man dra alla i ett svep, typ ständigt bo med en av böckerna i handen. Har nyss packat upp kartongen från källaren med alla 47 böckerna för att läsa om serien igen för 3 gången. Måste bara läsa klart Outlander-serien först
Sällar mig annars till dem som smygköper choklad och river upp förpackningen och snaskar i mig i bilen innan jag hunnit hem. Gärna hungrig, choklad är ju som godast då. Eller till frukost...
Vi betalar av 0.5% per månad. Dock betalar vi av på ett privatlån på samma gång (med tre år kvar). När privatlånet är borta går de pengarna till huslånet så det borde vara avbetalt om en 10 år.
Fast vi får se, vi kommer förhoppningsvis kunna utöka lånet i sommar för att byta fasaden och tilläggsisolera. Men det kommer inte vara några större summor i jämförelse med värdeökningen på kåken efter alla tämligen billiga renoveringar vi gjort.
Vi betalar av 0.5% per månad. Dock betalar vi av på ett privatlån på samma gång (med tre år kvar). När privatlånet är borta går de pengarna till huslånet så det borde vara avbetalt om en 10 år.
Fast vi får se, vi kommer förhoppningsvis kunna utöka lånet i sommar för att byta fasaden och tilläggsisolera. Men det kommer inte vara några större summor i jämförelse med värdeökningen på kåken efter alla tämligen billiga renoveringar vi gjort.
Jag och schäferprinsessan kan köpa bitar av ceccina och gnaga i oss när vi vill få kontakt med våra inre vilda-stenålders-tanter (egentligen är det för salt för henne ) Och så drar vi på krogen, hänger i baren och dricker vin istället för att analysera mineraler. Och när vi blir hungriga beställer vi in en massa tapas eller biff & bea som vi äter upp med samma fingrar Sedan klagar jag på att vi blir runda och att det är månad kvar vid slutet av pengarnaEn av fördelarna med att bo in ensamhushåll är att man kan köpa Lithells varmkorv och öppna paketet i bilen och trycka i sig kalla korvar helt ogenerat.
Över lag är det salt kött som är mina skämsobjekt.
Kan köpa en liten bit Gustafskorv och äta rakt av, ungefär som andra trycker i sig en chokladkaka. Fast korv är skämmigare - eftersom ingen verkar begripa tjusningen....
Skämmas över Sagan om Isfolket?!
Sluta lyssna och läs dem! Då kan man dra alla i ett svep, typ ständigt bo med en av böckerna i handen. Har nyss packat upp kartongen från källaren med alla 47 böckerna för att läsa om serien igen för 3 gången. Måste bara läsa klart Outlander-serien först
Åhh, nostalgi! Tror jag läst den sagan om isfolket 4-5 ggr, när jag var i tonåren någonting. Sträckläste för jämnan. När det var som värst läste jag 5 böcker i veckan. Tog inte så lång tid att plöja sig igenom hela serien då. Tror inte det finns mer än 3 småtråkiga böcker i den serien. Undrar om jag ska läsa om den nu som vuxen och se vad jag tycker, när man har lite mer livserfarenhet.