Vad ÄR detta?!

Sv: Vad ÄR detta?!

Haha vilken grunka! Men var sitter nödbromsen? :D
Fötterna!? Outch! :rofl:

/L

Fötterna ska man väl ha på pinnarna med tapparna. Nödbromsen är väl hästsvansen, haha!

En sån måste du ju skaffa! Den ser ju perfekt ut för din söta lilla häst! Den ser ju inte speciellt tung ut...

Jo jag ser att fötterna ska vara på pinnarna :smirk: men om man ska stanna blir del väl smidigast att köra ner dom i backen.
Men om hästen är stor el stark blir det nog inget kvar av fötterna då liksom :crazy: :D

Jisses vad jag skulle kunna skrämma folk och fä med en sån efter min shettishingst. Kan se framför mig hur vi far fram i skogen :D

Aj - i skogen! :eek:
En sten eller stubbe gör ju att man flyger all värlens väg! :D

Jag tror det är en rally sulky för hästkvinnans man som inte är intresserad. Bara att dra på full rulle å karln sitter på den där å tycker det är det bästa som finns :idea:

Nej. detta är en såkallad skogsracer. Man sitter i den och håller händerna på pinnarna. Den som klarar sig utan en spark i skallen har vunnit. Fanns redan på 1600 talet i Bla. Italien.

Japp, det var det. Men det var på 1600 talet. Det ser du på designen. Jätte vanligt. Detta blev en stor sport bland trollen i Småland med.

Har du varit på whiskey´n nu igen eller...:D

Bilden visar min "bäst jag drar-från-buke-för-nu-har-jag-sagt-mitt-FORDON!!"

så det så...

Nej! Jag hävdar bestämmt att detta ÄR en skogsracer och inget annat. Sorry men så är det.

En trehjuling för föl som har tråkigt i hagen.

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
510
Senast: MiniLi
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 611
Senast: corzette
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka