Vad är detta?

Sv: Vad är detta?

Ok nu har jag hittat att det faktiskt finns marsvin som ska se ut så. Det är inte det första jag tänker på när någon säger marsvin direkt... Är det vanligt med skinnymarsvin?

Tror att de börjar bli vanligare, men riktigt "vanliga" är de väl ännu inte.
Tycker de ser rätt charmiga ut, men jag skulle inte vilja ha en. Mina husdjur ska ha päls att borra ner näsan i och gosa med!

Det var bl.a. den sidan jag hittade. :)
Jag tycker dock inte att de är så himla söta :D :angel:.

Shettisar skrev:
Möjligt, men anser att människan är ett grymt djur som laborerar med andra arter,bara för att passa oss mer.:mad:

När jag läste om Skinnys för ett tag sedan såg jag att de var framtagna för att det var lättare att hantera pälslösa djur i försökslab :crazy:
Anledningen till att de togs fram kan ju diskuteras om huruvida det är snällt eller inte -men frågan är ju om de inte tagits fram iallafall till slut, med tanke på att vi har nakna hundar och katter redan :idea:

Jag tycker de är fula iallafall, skulle aldrig köpa något sådant svin.

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 051
Senast: bobbbo
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 170
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV