Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fattar inte?
Hänger löst - hur sitter den?
Är det tänkt att man ska hänga något på den tro?
Om den hänger på en krok så kan du väl ta ner den och fota i fler vinklar? Baksida och från sidan?Den hänger i en krok i taket.
Jag fattar verkligen inte vad den är till
Om den hänger på en krok så kan du väl ta ner den och fota i fler vinklar? Baksida och från sidan?
Kanske är det så att kroken bara var enklaste sättet att förvara den, dvs att den inte behöver vara just där.
Eller SÄPO.Jag tror det är en hemmagjord avlyssningsapparat, sånt som ungarna höll på med förr i tiden.
Kan den ha varit där som stopp för att det som placerades i skåpet inte ska slå/göra märken?
Kan det ha fästs ett rör där tidigare?
Nä, det tror jag inte. Vad för rör förresten?
Min man har en teori om att man kanske hängde dammsugarslangen på den
Min spontana tanke är att det hängt en dammsugarslang runt. Klossen bakom för att "räta upp" så att slangen inte glider av och sladdarna/snoddarna som sitter på ytterkanten håller också slangen på plats.
Damsugarslanghängare?Mjo kanske. Fast med tanke på placeringen kan jag inte komma på vad det skulle vara..
Bonusbild på ett något stökigt skåp, så man ser helheten i skåpetVisa bifogad fil 70378
Ingen aning jag tyckte bara att det såg ut så mtp att gummiringarna som sitter på grejen.
Damsugarslanghängare?
Konstigt? Jag tycker det är innovativt. Någon hade ett problem och löste det genom att uppfinna.3-0 till dammsugaren. Det är nog så, även om jag tycker det verkar konstigt