Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ser ut som en klöverväxt?
Är odlat på en hel åker med bara detta?
Är det till hästar eller andra djur?
Är det en bra foderväxt?
Hästen äter den med glädje då hon hittar en sådan i kanten av hagen.
Är mer som bilden längst ner till höger där du länkar ifrån. Mer markbunden växt
Försökte länka men det gick inte
Står ju inget om vilka djur som fodras med detta och vad det är bra för?
OK så är det nog blev bara så förvånad när jag såg en hel åker som var bara insått med denna växt.
Fast på en åker som tas till hästarna var det även sådant insått fast i små mängder.
Klöver enbart till häst ärr nog inte så bra att fodra med
Foder & Strö
Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Hästnyheter Jag har travare och kommer nog alltid ha travare men jag kan absolut förstå att man väljer bort travaren som hobbyhäst. Det är inte alls...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.