Lycanthrope
Trådstartare
Jag har en foderhäst, unghäst.
Jag kontaktade ägaren då jag var tveksam till hur vi trivdes ihop och hon berättade att hennes dotter gärna vill ha henne, och började leta stallplats direkt.
Bra tänkte jag, det har ordnat sig.
Vi har kontrakt med 1 (eller 2?, ska kolla sen
) månaders uppsägningstid, men det spelar inte mig någon roll om de tar henne tidigare.
Detta var runt den 7-8 februari. De behövde någon vecka på sig att hitta stallplats, men dottern ville ha henne så snart som möjligt.
De skulle antagligen ha hittat stallplats till helgen som nyss varit så jag kunde köra dit henne. Jag hörde av mig i slutet av förra veckan (inför helgen) och då var det väl lite stall på gång.
Får ett mail nu om att dottern inte har råd att ha henne har det visat sig.
Nudå?
Nu står jag här med för många
hästar.
Gäller uppsägningstiden nu eller vad gäller?
Jag vill självklart hästens bästa men räknade ju med att hon skulle få åka inom det närmaste..
Jag kontaktade ägaren då jag var tveksam till hur vi trivdes ihop och hon berättade att hennes dotter gärna vill ha henne, och började leta stallplats direkt.
Bra tänkte jag, det har ordnat sig.
Vi har kontrakt med 1 (eller 2?, ska kolla sen
Detta var runt den 7-8 februari. De behövde någon vecka på sig att hitta stallplats, men dottern ville ha henne så snart som möjligt.
De skulle antagligen ha hittat stallplats till helgen som nyss varit så jag kunde köra dit henne. Jag hörde av mig i slutet av förra veckan (inför helgen) och då var det väl lite stall på gång.
Får ett mail nu om att dottern inte har råd att ha henne har det visat sig.
Nudå?
Nu står jag här med för många
Gäller uppsägningstiden nu eller vad gäller?
Jag vill självklart hästens bästa men räknade ju med att hon skulle få åka inom det närmaste..