jag gav bort en ansiktskräm till min sambo som jag lät honom betala själv. Har fortfarande dåligt samvete när jag tänker på det.
Haha, men alltså hur gick det till rent praktiskt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag gav bort en ansiktskräm till min sambo som jag lät honom betala själv. Har fortfarande dåligt samvete när jag tänker på det.
Min syrra är också en snobb. Ett år köpte jag henne ett jättefint halsband från Ebay. Hon älskade det och hade det på fest och så. Hade jag berättat att det kostade 20 spänn så hade hon aldrig i livet använt det.Typ allt jag har köpt till syrran förutom ett tårtfat. Hon vill bara ha dyra grejor, inget annat duger. Tårtfatet köpte jag på ekohallen, men jag så att den var dyr. Och hon använder den faktiskt ja, min syrra är en jävla snobb
Inte jag men min svägerskas lillasyster (jämgammal med mej) gav ett år min bror och svägerska en almanacka. Jättebra grej. Men det är ju en fördel om den inte är från året innan
Vi sistaminutenshoppade julklappar på rusta, fyllde en gemensam korg och han betalade...Haha, men alltså hur gick det till rent praktiskt?
Vi sistaminutenshoppade julklappar på rusta, fyllde en gemensam korg och han betalade...
I år får hon en helårsprenumeration på tidningen Vego. Hon är INTE vegetarian! (Men det är jag, åh herregud jag gör det i år igen.)
Men nej! Det är verkligen ingen dålig present att som barn ge bort det man själv gjort. Jag värderar alla de saker mina barn gjort själva till mig oerhört högt! De finns kvar allihop, vissa står framme och jag ler av minnet varje gång jag ser demTyp alla grejer man gjorde i slöjden i skolan och gav bort till de närmaste släktingarna Jag lyckades med en skärbräda till mamma som (faktiskt) fortfarande är i bruk, men resten utav sakerna är ju bara för skämmiga
Förstår din tanke, men jag kommer ihåg hur vissa saker som jag tillverkade såg utMen nej! Det är verkligen ingen dålig present att som barn ge bort det man själv gjort. Jag värderar alla de saker mina barn gjort själva till mig oerhört högt! De finns kvar allihop, vissa står framme och jag ler av minnet varje gång jag ser dem
Hur de såg/ser ut kvittar. Det är tanken bakom som räknasFörstår din tanke, men jag kommer ihåg hur vissa saker som jag tillverkade såg ut
Men nej! Det är verkligen ingen dålig present att som barn ge bort det man själv gjort. Jag värderar alla de saker mina barn gjort själva till mig oerhört högt! De finns kvar allihop, vissa står framme och jag ler av minnet varje gång jag ser dem
När jag var liten "stal" jag en vas från min mamma, slog in den och gav tillbaka den