Vad är det sämsta du gett bort?

För många år senhade jag slagit in olika paket som jag lagt i skokartonger och hade likadant papper på. Jag blandade ihop paketen helt enkelt och gav bort hästsaker till en som aldrig varit i närheten av ett stall och parfym och bodylotion till min dåvarande sambo blandannat. I övrigt är det sämsta jag gett bort något jag gjort i skolan som skulle fungera som en brevvåg den var halvfärdig och fungerade inte alls och choklad med jordnötter till en svårt allergisk person, jag var barn och firade jul med släkten och visste inte att personen var allergisk men inte mindre pinsamt för det.

Jag köpte samma bok till min far förra året och den mottogs med ungefär samma ansiktsuttryck. Pappa varken läser böcker eller skriver, ska det vara en bok ska det vara en ljudbok. Så den är solklart med på listan över sämsta julklappar...
Jag gav den till mina föräldrar förra året utan att veta att min pappas sjukdom på kort tid förvärrats så pass att han inte kunde skriva längre. :( Det som hade känts som en jättebra idé har en extrem bismak nu...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?
  • Födda 2022

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka