Köpte du den i en vanlig klädbutik?Kom på att jag gett min far en svart slips med spöken på. Men i vixen ålder har jag insett att dessa glada spöken var kondomer. Piffigt värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpte du den i en vanlig klädbutik?Kom på att jag gett min far en svart slips med spöken på. Men i vixen ålder har jag insett att dessa glada spöken var kondomer. Piffigt värre.
Köpte du den i en vanlig klädbutik?
När jag var liten "stal" jag en vas från min mamma, slog in den och gav tillbaka den
Underbart!Jag och min storasyster hade en liten blå nagelsax som vi gav till varandra vid jul och födelsedagar under en period när vi var mycket små. Jag gav den tilll henne i födelsedagspresent, sedan gav hon mig den i födelsedagspresent och jag gav den sedan till henne i julklapp. De uppstod dock ett problem och det var att min syster inte hade något att ge mig i julklapp eftersom jag fyllde år närmast före jul. Dessutom, eftersom min syster fyllde år närmast efter jul så hade jag följande år inget att ge i födelsedagspresent kommande år. Jag minns inte hur vi löste det, men det orsakade en del huvudbry. Det verkade dock inte finnas på kartan att tänka utanför boxen och ge något annat än den lilla nagelsaxen.
Ehhh sen har jag köpt till föräldrarna i år! Hoppas på bättre mottagande.Förra året gav jag bort "Boken om Mig" till en äldre släkting. Jag trodde att jag hade träffat så rätt och kände mig jätteglad över att äntligen ha hittat något häftigare än strumpor till personen i fråga.
Mottagarens ansiktsuttryck vid öppning var ungefär så här:
Det blir strumpor i år helt enkelt.
Mina blev glada förra året iaf.Ehhh sen har jag köpt till föräldrarna i år! Hoppas på bättre mottagande.
Vego är svinbra! Det behöver man inte ha dåligt samvete för!I år får hon en helårsprenumeration på tidningen Vego. Hon är INTE vegetarian! (Men det är jag, åh herregud jag gör det i år igen.)
Åh! Det gjorde jag och syskonen med! Eller.. Ingen vas utan snarare typ allt vi hittade i köket. Bestick och grejer. Och vad de letade sig blå efter alla bestick!När jag var liten "stal" jag en vas från min mamma, slog in den och gav tillbaka den
Hahahaha! Nuvarande? det har jag inte hört!jag gav bort en ansiktskräm till min sambo som jag lät honom betala själv. Har fortfarande dåligt samvete när jag tänker på det.
Jag vet inte om han vet, tänker på det eller bryr sig. jag bryr mig iaf. Hehe.Hahahaha! Nuvarande? det har jag inte hört!
Ehhh sen har jag köpt till föräldrarna i år! Hoppas på bättre mottagande.