Vad är det här?

Seabaz

Trådstartare
Vad är det på bilden? Frågar åt en vän :laugh:

Har fått förslag redan på allt från ficklampa och vapor till dildo och bum hole bleacher...

FB_IMG_1553569661826.webp

Vad är det på bilden? Frågar åt en vän :laugh:

Har fått förslag redan på allt från ficklampa och vapor till dildo och bum hole bleacher...
Ser ut som en nödraket eller positionsfloss (har annat riktigt namn som jag inte kommer ihåg just nu) som man håller i handen om man druttat i vattnet efter sjönöd, och den övre orangea delen avger ett blixtrande utkastande ljus.

Men det kan lika gärna vara något annat.

Finns det fler bilder? Jag hade gärna velat se bilder på tex knappen under. Vad är det för knapp?

Hur ser den ut i botten, finns det någonting som ska fästas där inne?

Jag tror inte på att det är en nödraket eller nödbloss, de brukar ha en massa varningstexter och bruksanvisningar på sig. Vid första anblick såg det nästan ut som en gammal diabetesspruta, men då fattas det lite delar på den just nu. Sen kan man ju tänka att det är en sån mackapär man mäter lungstyrkan med vid tex astma. Frågan är lite hur den där knappen ser ut.

Är det inte en sådan som lyser med färgat ljus, man håller i handen och kan typ vinka med för att visa vägen åt (små) flyg när det är mörkt?
(tycker mig minnas filmbilder där de står framför plan och viftar t.ex. för att ge dem klarsignal att lyfta, på något ställe som inte är modern flygplats, ev. militär som ska hålla saker mörkt och diskret, eller något grus/gräsfält i glesbygd eller fattiga områden)

Hur ser en bum hole bleacher ut är den givna frågan :D. Nu dröjer det ett tag innan jag vågar låta någon annan använda min telefon. Shit så mycket märkliga saker man kan hitta på med sin rumpa (och det finns alltså en sida som är helt tillägnad detta fenomen).

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Hemmet Nu har vi bott i huset i ett år! 😊🎂 Det har gått så fort och vi har ännu inte fått nån snits på det här med förvaring och organisering...
Svar
0
· Visningar
123
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 061
Senast: Fille
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
4 926
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Söker hane för avel - Bichon