Vad är det för "fel" på Börjes barnridbyxor...

G

Grevinnan

Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor...

...i jodphursmodell efter som dom bara kostar 59 kronor???
Beställde ett annat par billiga där en gång och storleken var en katastrof, midjan var enorm och benen jättekorta *ler*

Re: Vad är det för \"fel\" på Börjes barnridbyxor...

Tja fel o fel... Det ska ju som sagt va att passformen kan va lite konstig i så fall.... :smirk:
Med all sannolikhet har de hämtat in ett STORT gäng (läs långtradare :o ) barnridbyxor från indien som säljs för en billig peng. Antagligen tillverkade för en billig peng oxå.

Eller enligt devisen "det ska inte behöva vara dyrt att rida eller ha häst" :confused:

Jag har undrat här förut men verkar inte vara någon som vågat beställa. Du som bor i Tingsryd, du skulle inte vilja springa dit och kolla?

skulle jag väl kunna göra nån dag :smirk: om dom har några i affären
återkommer

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 209
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 825
Senast: cewe
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 713
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025