Vad är det bästa ni vet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fritidsryttare

Trådstartare
Vad är det absolut bästa/roligaste ni vet att göra med era hästar? Borsta, skogslufsa, tävla, bara stå o titta på hästen/hästarna i hagen eller något annat? ;)

Det bästa jag vet är att rida ut tidigt på vår- och sommarmorgnarna, när solen skiner och man har hela förmiddagen ledig. Också har man fika med sig i sadelväskor och bara lufsar runt på skogsstigarna, det är hur härligt som helst. :)
 
Sv: Vad är det bästa ni vet?

Jag är helt nöjd med att bara beundra min pojk när han luffsar i hagen, men att flyga fram i snabb trav på en nysladdad sandväg mitt i skogen, en sommardag, det slår det mesta:love:!
 
Sv: Vad är det bästa ni vet?

Det bästa som finns är en snabb galopp på en snötäckt äng en vacker vintermorgon då solen skiner och fåglarna kvittrar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
22
· Visningar
1 428
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
27
· Visningar
2 212
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp