Vad är denna till för?

Wille

Trådstartare
Prylen ifråga hör till min matberedare, men vad har man den till?
IMG_20221016_161341.webp

Jag tror den är till för att vispa grädde. Min matberedare har också en sån och jag har för mig att det var en bild som visade att den användes till grädde.

Jag förstår inte hur den fungerar när den är helt platt så du får gärna visa om du testar😁

Den vispar grädde väldigt snabbt. Nu orkar jag aldrig ta fram min bara för det (Hej stavmixer) men testade en gång när jag skulle vispa mycket grädde och den var väldigt effektiv.

Då har man lärt sig något nytt, har också en sådan till min beredare men har aldrig förstått vad den var till för. Har ju också annan elvisp :).

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
774
Senast: Mirre
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 019
Senast: SaraXX
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 242
Senast: NilHe
·
Kultur Hej! Jag försöker sätta ihop en musiklista till min pappa! Min pappa är rätt så trött på prylar som tar plats, så jag tänkte mig att...
Svar
7
· Visningar
278
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur