Vad är denna till för?

Wille

Trådstartare
Prylen ifråga hör till min matberedare, men vad har man den till?
IMG_20221016_161341.webp
 
Jag tror den är till för att vispa grädde. Min matberedare har också en sån och jag har för mig att det var en bild som visade att den användes till grädde.

Jag förstår inte hur den fungerar när den är helt platt så du får gärna visa om du testar😁
 
Den vispar grädde väldigt snabbt. Nu orkar jag aldrig ta fram min bara för det (Hej stavmixer) men testade en gång när jag skulle vispa mycket grädde och den var väldigt effektiv.
 
Då har man lärt sig något nytt, har också en sådan till min beredare men har aldrig förstått vad den var till för. Har ju också annan elvisp :).
 

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 213
Senast: LinnK
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
600
Senast: MiaMia
·
Hemmet Har snöat in mig lite på att få in mer färg hemma. Dels är det snyggt och dels mer trivsamt. Hur tänker ni hemma hos er? Har ni mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 423
Senast: Lyan
·
Hemmet Var är min bilnyckel? Jag har letat i tre dagar. Eftersom jag inte kan lämna hemmet utan bil (bor i obygden) så borde den vara hemma...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 297
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp