Vad är bättre än du tror?

ExtraW

Trådstartare
Tvärt emot tråden vad gillar du i tanken!

Vad tycker du i tanken inte är något att ha men ändå alltid gör?
 
Jag kan börja med nagellack!
Får panik av tanken på kladdiga nagellack och att man hela tiden måste hålla efter, ta bort när det flagnar sig, inte kan bita lika bra på naglarna osv

Ändå har jag i princip alltid nagellack på mig 😆
 
Väldans mycket svårare tankeexperiment, för om jag inte tror att det är bra, så gör jag ju inte det och kan inte bli överraskad. För att genomföra något måste hjärnan vara med på att det kommer att vara något bra…..
 
Jag har en till! Jogga! Jag tycker det är hemskt jobbigt, besvärligt och tråkigt. Likförbannat joggar jag ändå flera gånger i veckan! 😑
 
Ännu en! Flask vatten! Tycker vi har utomordentligt bra vatten i kranen och förstår inte grejen. Ändå släpas det hem flera liter flaskvatten från affären varje vecka 😑
 
Okej, detta är en sak och inte en tanke, men den passar ändå lite här.
En ansiktskräm/serum från garnier. Jag var/är väldigt skeptisk till det märket då jag sällan tyckt deras produkter fungerat för mig. Jag brukar dessutom vara ganska petig vad jag sätter i ansiktet. Jag köpte denhär krämen för att det var den enda med spf till ett rimligt pris.
Och jag blev mycket postivt överraskad, fungerar väldigt bra för mig, och ger ett lagom diskret "glow".
 
Jag trivs mycket bättre i klänning än vad jag trodde sen jag hittade modeller med bra fickor. Luftigt om det är varmt och har aldrig någonsin varit med om problem med lårskav som alla pratar om trots att jag inte direkt är pinnsmal och går mycket. Måste vara lätt hjulbent över låren eller nåt 😬
 
Putsa fönster. Det blir så himla fint efteråt och jag lovar mig själv varje gång att jag ska putsa dom varannan månad.. Yeah right.. 😂
 
Byta lakan.

Jag hatar det och kan dra mig för att göra det orimligt länge och sen när jag väl tvingar mig till det så tar det nästan ingen tid och är inte alls så jobbigt som jag intalat mig.
Exakt det här säger jag med! Och det är sååå skönt med nya lakan! :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 573
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag kan faktiskt förstå den hypotetiska tanken på att betala för sex. Det där scenariot där man inte behöver ta hänsyn till någon annan...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
5 924
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
419
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp