F
Flyger
Sv: Vad ångrar du-tråd?
Väldigt bra skriviet inlägg!
Väldigt bra skriviet inlägg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så ångrar jag att jag inte tog hästen Takima som medryttarhäst. -.-'
Hästen jag har nu är bråkig, man kan inte rida ut på honom själv utan kompis för då reser han sig, han släpar benen efter sig, kan inte hoppa bra (river ALLT) och är allmänt tjurig. Han är ju för söt, och har redan fäst mig vid honom!
Igår (29/6) fick jag reda på att jag inte kunde ha Takima, hon hade en fodervärd som ALDRIG tog hand om henne de dagar hon skulle (kom lite då och då & sade: Nu ska jag rida Takima!! "Jag --->" ) och att hon var SÅLD till nån tjej i Berga! xO
Trodde inte mina öron, satt & deppade hela tiden. De nya ägarna hade bara kommit och sagt: Ja, nu ska vi hämta våran häst vi köpt.
Sedan var hon borta.
Nu är jag hästlös, har ett krossat hjärta och letar desperat efter en passande häst. :/
Jag ångrar många saker, men främst alla dessa gånger man förlorar tålamodet och om man t.ex. ska be hästen flytta sig, drämmer till hästen, går emot den eller skriker åt den.
Har inte gjort det alltför många gånger som tur är, och numera är jag lite tålmodigare