Vad äckligt

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Vaccan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 041
V

Vaccan

Min yngsta katt har en väldigt kärlek till att jaga löv från förra hösten som singlar runt i vårblåsten -fånga dem och ta in och slakta dem.
För en stund sen plockade jag just sådana löv från golvet när jag såg nått väldigt konstigt... tog upp den mellan tumme och pekfinger och BLÄH... det var en gammal använd binda :eek:
VEM slänger sånt i naturen och VARFÖR var han tvungen att ta den i munnen (urk) och släpa in den på mitt golv så JAG var tvungen att plocka upp den :crazy:

Sv: Vad äckligt

*asg* vad roligt, har du Tiffany som användarbild :) :bow:

Vad äre dottern hennes heter... fan, hon som hade Robinssonkalas...

vacasso skrev:
Vad äre dottern hennes heter... fan, hon som hade Robinssonkalas...

Ååh just ja, hahaha robinssonkalas!

Gah jag kommer inte på det just nu!

Men fy!
Varför kastar man sådant i naturen? Och varför har du en så snuskig katt..? Undra va han har för fetischer?! :rofl:

blooood... han är nog vampyr...blä, nåns äckliga mensblod (spyr). :smirk:

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 416
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
2 013
Senast: Zpunk
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 886
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
10 830
Senast: machafuko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Bruksprovet 2025