Väckning.

R

Revontuli

Eftersom jag sover vid min dator så undrar jag... finns det något sätt att få datorn att spela upp en vald låt på en speciell tidpunkt? Dvs. Förutsatt att datorn är igång. Precis som en väckarklocka?

tack / ED :D

Sv: Väckning.

Klart det är. :) Och det finns MASSOR av gratis småprogram som kan fixa det åt dig. Googla på till exempel "mp3 alarm clock"! Om du letar noga kan du säkert hitta program som tillsammans med lite kluriga inställningar spelar musik på låg volym när du ska sova och stänger av datorn efter en viss inställd tid (när du tror du har somnat) och som startar datorn och sätter på musik på riktigt hög volym när det är dags att vakna... Det finns många valmöjligheter. :)

Senast ändrad:
Sv: Väckning.

Oj, något så komplicerat hittade jag inte, men jag hittade ett program som startar musik på morgonen iallafall. Dåligt bara att datorn måste stå på dygnet runt.

Tack så mycket! / ED

Liknande trådar

IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 090
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
812
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
990
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025