Vaccinering

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Egonson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 656
E

Egonson

Detta känns som en självklar sak men jag är inte säker, därför frågar jag.. Såklart :D Och så är jag säkert helt fel ute ang val av forum..?

Visst måste hästen vara vaccinerad mot hästinfluensa om man t.ex ska visa på "utställning"/premiering/exteriörbedömning eller vad det nu kan heta? :confused: Kanske beror på rasen?

Sv: Vaccinering

På shettis utställningar behöver dom inte vara det i alla fall, men ska ändå vaccinea han mot det snart.
Men som du skriver kanske beror det på rasen. Men om du har shettis så behöver du inte :smirk:

Sv: Vaccinering

Ok. Själv tycker jag man bör vaccinera i vilket fall men jag satt och funderade på, vissa har ju inte kravet att det ska vara vaccinerat.

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 176
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 562
Senast: IngelaH
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 573
Senast: dobbis
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
9 432
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka